11/02/2026
Beste van Starkenborghers,
Wil je als nieuw lid of recreant even lekker droog en warm spelen op de nieuwe banen, kom dan naar de 4e hal-tossavond op zaterdag 21 februari.
We hebben drie binnenbanen tot onze beschikking en je kunt komen wanneer je wilt, want we wisselen om de 30 minuten.
Je kunt je aanmelden via deze link: [email protected]
Programma:
• Inloop van 19.00 uur tot 19.30 uur: koffie met wat lekkers of gelijk tennissen
• Toss van 19.30 uur tot maximaal 23.00 uur
• Wij zorgen tussendoor voor wat lekkere hapjes en drankjes zijn voor eigen rekening.
Noteer alvast de volgende bijeenkomst in je agenda: openingstoernooi 22 maart
Hartelijke tennisgroet van de recreantencommissie