02/09/2014
Leuk stukkie in DvhN.
Schrijft in uw agenda: Aanstaande zondag (7 september) fusiefestiviteiten rondom de eerste wedstrijd van het zondag 1 elftal. Om 13.00 uur wordt het pupillenveldje geopend door de wethouder en een wedstrijd van F1, de nieuwe clubvlag wordt gehesen, muziek (dj) voor en na de wedstrijd van zondag 1 tegen Veendam 1894 (aftrap 14.30). Tot dan!
PS We zijn nog in overleg met Facebook over het wijzigen van de naam van deze FB-pagina (dat gaat helaas niet zo snel)
http://scstadspark.nl/nieuws/een-fusie-om-door-een-ringetje-te-halen/
“Een fusie om door een ringetje te halen.” Door redactie s.c. Stadspark op september 2, 2014 in bestuur, Jeugd, nieuws Vandaag verscheen een mooi artikel in DvhN. Voor diegenen die DvhN niet lezen: klik op de foto voor groot. breaking