23/04/2026
Vanochtend hebben een aantal kinderen van paars en geel yoga gedaan in de gymzaal, wat deed iedereen leuk mee!
Na een ontspanningsoefening mocht iedereen om de b***t zelf een kaart met een houding uit de kring pakken. Er werd afgesloten met nog een korte ontspanning en er was ook een klankschaal die iedereen zelf nog mocht aanslaan, na afloop was iedereen zen! 😉🥰