21/04/2022
๐ฆ๐ผ๐ณ๐ถ๐ฒ ๐๐ถ๐น๐๐ฒ๐ฟ๐๐ ๐ฒ๐ป ๐ ๐ฒ๐ด๐ฎ๐ป ๐๐ฟ๐๐ด๐ด๐ฒ ๐ด๐ฒ๐๐ฒ๐น๐ฒ๐ฐ๐๐ฒ๐ฒ๐ฟ๐ฑ ๐๐ผ๐ผ๐ฟ ๐ต๐ฒ๐ ๐ก๐ฒ๐ฑ๐ฒ๐ฟ๐น๐ฎ๐ป๐ฑ๐ ๐ฒ๐น๐ณ๐๐ฎ๐น ๐ ๐ข๐ญ๐ฐ!
Trots zijn wij als vereniging dat we mogen vermelden dat deze meiden, beide uitkomend in de JO13-1, geselecteerd zijn voor het Nederlands elftal MO14.
Toen Megan in 2015 lid werd van GVAV kwam ze in de F9 te voetballen dit was een mixteam met jongens en meiden, het seizoen daarna werd dit team MO11-1. In de MO11-1 combineerde Megan het voetballen met het keepen. Al gauw werd duidelijk dat ze voor het keepen wel aanleg had, niet heel gek aangezien papa ook altijd keeper was! In de JO12M werd dan ook de keuze gemaakt om volledig op het keepen te richten! Na nog 3 seizoenen met de meiden tegen jongens te hebben gespeeld werd dit seizoen de overstap gemaakt naar de JO13-1. Deze mooie stap was al een erg grote beloning voor de ontwikkeling die Megan de afgelopen jaren heeft ondergaan, dat Megan nu wordt beloond door onderdeel te zijn van de het Nederlandse elftal MO14 is natuurlijk fantastisch en iets waar wij als vereniging enorm trots op zijn!
Sofie heeft dit seizoen de overstap gemaakt vanuit WVV en heeft vanaf moment 1 indruk gemaakt met de energie en het doorzettingsvermogen dat zij in het voetbal legt! Sofie is in 2018 begonnen te voetballen bij WVV in de MO11-1, na 2 seizoen heeft ze de overstap gemaakt naar de jongens, hier heeft ze in de JO11-1 en de JO13-1 gespeeld. Omdat Sofie in Groningen naar de Topsporttalentenschool ging en graag de stap naar een hoger niveau wilde maken is ze bij GVAV komen voetballen. Hier is ze in de JO13-1 ingedeeld. Ondanks dat Sofie nog maar kort GVAVโer is, zijn wij als vereniging ook enorm trots op haar!
Sofie en Megan maken deel uit van de beste 23 speelsters van Nederland MO14.
Eind deze maand is er een 4-daagse activiteit in Duitsland, Megan is hier voor uitgenodigd. Sofie staat op de reservelijst.
Meiden, beide gefeliciteerd met deze fantastische prestatie! Ga zo door!
rapiditas .hilverts