24/03/2026
ππ‘ππ©πππ« π! π
Dat was hem dan, het 3e seizoen van Team The Brandwagon.
Het team is weer een klein beetje gegroeid, naar 11 rijders en daarnaast naar 7 staffleden.
En we kunnen wel zeggen dat de investeringen het waard zijn geweest. π€©
Na een mooie zomer, met nieuwe trainingsprikkels, mooie trainingskampen en onder andere goede fietstesten waren we klaar voor de winter in dit Olympische seizoen.
Na onze eerste tv momenten vorig jaar, stonden we dit jaar met maar liefst 3 rijders op het NK Afstanden.
En alsof dat nog niet genoeg was, reden we ook op het OKT, het NK Allround en het NK Sprint! π₯
Daarnaast zijn er vele doelen behaald en records verbroken. Een 6e plaats tijdens de Alternatieve Elfstedentocht laten we niet zomaar voorbij gaan.
We zijn ontzettend trots om samen deze momenten mogelijk te maken en te mogen beleven.
Het seizoen is afgesloten en nemen we afscheid van 4 rijders die nieuwe maatschappelijke doelen hebben gesteld. Wij wensen ze allemaal ontzettend veel succes! ππ»
Maar het stopt hier niet. Er zijn tientallen aanmeldingen geweest voor het team waarvan we al 3 nieuwe rijders hebben vastgelegd voor komend seizoen. π
De laatste gesprekken zijn in volle gang om daarmee het team rond te maken.
De rijders genieten van hun welverdiende rust. Maar de eerste trainingen staan al op de jaarplanning. 19 april starten wij aan chapter 4 van Team The Brandwagon.
Iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan ons team heel erg bedankt! β€οΈ
πΈ .the.brandwagon
β’
β’