10/06/2025
β½οΈ Wat een jaarβ¦ wat een team! π
Vorig jaar viel ons eerste elftal helaas uit elkaar. Het zondagvoetbal had zijn beste tijd gehad en met te weinig spelers konden we geen elftal meer op de been brengen. Maar toen stond er een vriendenteam op. Geen luxe, geen verplichting, gewoon een stel maatjes dat op zaterdag speelde, maar hun nek uitstak om voor onze club een jaartje de plek in de zondagcompetitie over te nemen. πͺ
Hun missie? Lijfsbehoud.
Hun tegenstanders? Vaak een maatje te groot.
De uitslagen? Niet altijd om vrolijk van te worden.
Maar wat deze groep deed? Bij elkaar blijven. Nooit klagen. Nooit opgeven.
Gister kwam het moment suprΓͺme: nacompetitie tegen SV Nijmegen, op het veld van RKHVV. En daar deden ze het: 4-1 winst! β
Doel behaald.
We zijn ongelofelijk trots op deze jongens. Een deel keert volgend seizoen terug in het eerste elftal in de zaterdag 4e klasse. Een ander deel gaat weer lekker als vriendenteam verder. Maar wat ze samen hebben neergezet, vergeten we niet.
Ook een speciaal dankjewel aan Ralph Meijer π als oud-eerste speler stond hij dit seizoen voor de groep en paste zich feilloos aan als trainer van dit unieke elftal.
Dit was meer dan voetbal. Dit was karakter. Teamgeest. Clubhart.
De toekomst? Die ziet er rooskleurig uit voor onze club! π