22/03/2026
De Boysbrug is officieel geopend! 🎉
En ja hoor… alsof we nooit zijn weggeweest 😉
Oude bekenden, sterke verhalen (die met de jaren alleen maar beter worden) en een hoop gezelligheid en vele danspasjes! Het feest was meer dan compleet!🎉🙌💢
Het voelde weer als één groot warm bad!
Zoals jullie zien doet de kantine inmiddels alweer dienst als “stemlokaal” 🗳️😉
Iedereen bedankt voor het komen en de gezelligheid! En een dikke shout-out naar alle vrijwilligers die dit mogelijk hebben gemaakt. Jullie zijn goud waard! ❤️
Speciale dank ook aan de Gemeente Oost Gelre
Het ga jullie goed!