01/04/2020
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan....
Vanaf 2012 hebben we als bestuur van Stichting SaSaFit veel mooie beweegactiviteiten en projecten gerealiseerd in Gouda.
Na 8 jaar gaan we als bestuur aftreden en zal Stichting SaSaFit per 1 April 2020, vandaag, worden opgeheven. Dat betekent dat we sluiten op de Ouverturelaan 12. Wij vinden het vooral droevig voor onze (vaste) leden, dat zij nu geen vaste locatie hebben waar zij kunnen bewegen en elkaar kunnen ontmoeten.
Helaas is het ons niet gelukt in de onderhandelingen met de gemeente om voor deze mensen een andere locatie of oplossing te vinden. Voor ons zit het erop en hopelijk staan nieuwe mensen op die de kar willen trekken.
Wij willen alle stakeholders, partners, vrijwilligers, leden en mensen bedanken voor de fijne samenwerking in de afgelopen 8 jaar!
Bestuur Stichting SaSaFit,
Saliha Bochhah, Bouchra Hamtaite en Saadia Chibani
P.S. Dit is geen 1 april grap 😢