20/01/2026
Afgelopen week was het zover, de eerste Gorinchemse derby sinds lange tijd, De Meteoor tegen Davo’77! Beide teams begonnen vol goede moed aan de eerste set. Bij Davo liep het niet soepel, en de tegenstander liep uit tot 20-14. Maar met een enorme servicereeks sloeg het helemaal om, en na een nagelbijtende set kwam Davo als winnaar uit de bus met 25-20!
Dat gaf moed voor de 2de set, daar liep het spel een stuk beter van Davo. De aanval draaide ook beter en met een goeie service werd ook deze set gewonnen met 25-14. In set 3 was het van hetzelfde laken een pak, ook deze ging naar Davo!
In de 4de set kwam de Meteoor sterk uit de startblokken en pakte meteen een voorsprong. Bij Davo liep het niet soepel, en kwamen we er niet uit op de manier zoals we wilden. Met wat onnodige fouten was de set uiteindelijk voor De Meteoor met 25-20.
Een leuke pot tegen een bekende tegenstander, en gelukkig ging Davo met 3 punten terug naar huis!