15/06/2019
Daar zijn ze weer🎉
14-6-2019: Jong dames 1 tegen de rest
Denk je van ze af te zijn komen ze weer met hun mooie verhalen😝
Gisteren hebben de vriendinnen van het jong dames team nog lekker een paar wedstrijdjes gehockeyd (ja het was vrijwillig zelfs!).
We deden mee met het nachttoernooi wat op onze gezellige hockeyclub werd georganiseerd.
We hadden 2 teams: team hockeyvriendinnen en team papa Dion en zijn kuikens.🐥
Nadat we gezellig bij dieuw de nodige drankjes hadden gedronken (cola natuurlijk) was het tijd om naar onze favoriete snack tent te gaan voor een lekkere smikkel.
Gelukkig hadden we ons Jan al gebeld en stond alles klaar om aan te vallen 🍟🍟
Op naar de hockey waar het weer weer een en al ellende was (het was weer is net Afrika op het veld🦒).
Om het even af te maken, hockeyvriendinnen heeft volgens mij alles verloren en Dion en zijn kuikens zijn 3e totaal geworden.🥉
Oja vanavond is jullie favo jong dames 1 team ook te zien in Hengevelde bij het grootste kantine feest van Nederland! 🍻🍻
Voor handtekeningen of een foto zullen wij altijd even tijd maken voor onze fans in de tent, dus voel je vooral niet bezwaart om op ons af te komen 📸
En voor nu, jong dames 1 out 🥳😘🎈