09/04/2026
🚨𝐎𝐩𝐫𝐨𝐞𝐩 𝐚𝐚𝐧 𝐨𝐧𝐳𝐞 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭𝐞𝐫𝐬 🚨
Komende zaterdagavond is dé wedstrijd van het seizoen voor onze Heren-1. Bij winst op Avanti zijn ze kampioen. Bij elk ander resultaat gaat de trofee naar Drunen. Dat laatste scenario willen we als het even kan voorkomen. Daarom zetten we wat zaken op een rijtje.
1) Onze Dames-1 opent de avond om 19.30 uur tegen subtopper Gemini Voerendaal. Bij winst eindigen onze dames op een keurige 7e plek. Bij een remise of nederlaag trouwens ook. Een heel mooi resultaat!
2) In de rust van deze wedstrijd worden de kampioenen van onze Dames-C gehuldigd. Tevens een mooi moment om met deze kersverse kampioenen op de foto te gaan.
Dan het hoofdmenu van deze avond (sorry, dames). Om 21.00 uur begint dé wedstrijd: GHV - Avanti.
3) We raden je aan om de auto te laten staan, wat met deze brandstofprijzen sowieso verstandig is. Maar de ware redenen: de parkeerplaats is maar voor de helft beschikbaar. En we hebben lekkere biertjes op de tap.
4) Verder willen we je vragen om in het wit te komen. Waarom wit? Omdat GHV ook in het wit speelt en je zo je clubliefde kunt laten blijken. Heb je niets wits in je kast hangen? Meld je dan even achter de bar. We hebben nog wel wat bussen poedersuiker over van onze oliebollenactie waarmee we je graag een behandeling geven.
5) Over bussen gesproken: Avanti komt met 2 bussen naar Goirle. Dat zijn ongeveer 100 supporters, mogelijk meer als ze het bagageruim slim benutten. Die kunnen heel wat kabaal produceren. Gun je stembanden overdag wat rust, zodat we verbaal en vocaal niet de mindere zijn!
6) Hou het sportief langs de lijn. Kampioenswedstrijden zijn per definitie spannend en het kan er best pittig aan toegaan. Aanmoedigen mag, zingen ook (wel zuiver graag). Maar lever nooit commentaar op de arbitrage en ben ook sportief naar onze tegenstanders.
7) Het wordt waarschijnlijk een avond met een lach en een traan. We nemen namelijk afscheid van Daan Leermakers en Paul Spaan (DS1) en Paul Timmermans (HS1). Zij vliegen na dit seizoen uit. Ze vinden het ongetwijfeld fijn om je nog een hand of high-five te geven, of een drankje met je te drinken. Hoeveel redenen om te komen wil je hebben?
Dat was het. Wat ons betreft gaan we er zaterdag een magische handbalavond van maken waar we de hele zomerstop op kunnen teren. Zorg dus dat je op tijd in Sporthal De Wissel bent. Tot zaterdag!