SJO SVHV JO15 2

SJO SVHV JO15 2 Contactgegevens, kaart en routebeschrijving, contactformulier, openingstijden, diensten, beoordelingen, foto's, video's en aankondigingen van SJO SVHV JO15 2, Amateursportteam, Langeweg 4, Gennep.

25/12/2025
21/12/2025

📝 | SVHV JO15-2 SWINGT NAAR HET KAMPIOENSCHAP

Er stond in 2025 nog een wedstrijd op het programma, en niet zomaar een. Mochten wij winnen kroonde wij ons als winterkampioen met de minste verliespunten van de competitie. De tegenstander voor deze wedstrijd was DAW JO15-3. Voor deze laatste wedstrijd waren we helemaal compleet.

Door een afspraak met Jeroen mocht Elano vandaag voorin starten. Dat vertrouwen betaalde hij uit, na 3 minuten spelen werd hij de diepte in gestuurd door Seven in eerste instantie ging zijn inzet nog tegen de keeper aan, maar de rebound zette hij ons op 1-0. Er viel een spanning van de jongens af en we gingen wat vrijer voetballen. Helaas sloeg de schrik even toe, Elano zat op de grond het had zn enkel omgeslagen maar wilde het toch nog wel proberen. In de 7e minuut kregen wij een strafschop de bal kwam op een uitgestoken arm van een verdediger. Ondanks zijn enkel wilde Elano toch de strafschop nemen als vaste nemer. Hij faalde niet en de 2-0 stond op het bord. De wisselwerking tussen ons centrum achterin liep als een trein. Joep was een linie naar achter geschoven en Nathan op midmid. Maar vanuit achter schoof Joep of Sil regelmatig in en Nathan nam toen hun plek over. Na ongeveer 20 minuten spelen kon Elano weer door richting het doel maar deze keer ging zijn inzet tegen de keeper aan maar nu was Tim die bij de les was en ons op rozen zette met de 3-0. De bezoekers hadden weinig in te brengen af en toe kwamen ze erdoorheen maar het leverde zelfs geen gevaar op voor Renske. In de laatste minuten voor rust kregen we een vrije trap op een meter of 20. Elano streepte deze bal vol op de lat. Kort hierna kregen we nog een vrije trap, nu iets verder van het doel. Het was echt op een afstand waarvan je zou denken dat kan je nooit in 1x proberen. Elano dacht hier dus helemaal anders over, hij nam de bal met zijn laatste krachten (hij kreeg steeds meer last van zijn enkel) Hij joeg de bal stijf de kruising in een wonderschone 4-0. Kort hierna klonk het rustsignaal.

Na rust keerde Elano niet meer terug hij had te veel last, maar we controleerde de wedstrijd er waren weinig zorgen. DAW had de opstelling een beetje omgegooid met oa een andere keeper in de goal. Maar was geen probleem voor ons we gingen vrolijk door met aanvallen. Yossef en Karim probeerde Hamzeh in stelling te brengen maar het was hem nog niet gegund om een doelpunt te maken. Renske had vandaag haar huiswerk wel mee kunnen nemen naar de wedstrijd want ze had heel weinig te doen en als er een keer een schot kwam was ze scherp genoeg om de bal te keren. De bezoekers leken een keer heel dicht bij een doelpunt te komen nadat er een scrimmage ontstond voor ons doel na een corner, maar de bal werd door Esee van de lijn gehaald. Spannend moment overleefd en we hielden de 0. Na dit momentje gingen wij weer aanvallen, Farrel was lekker op dreef aan de rechterkant hij kon regelmatig zijn turbo erop gooien nadat hij door Luuk de diepte in was gestuurd. Een keer legde hij de bal heel goed terug op Tim die de bal goed inschoot maar de keeper van DAW redde knap met de voeten. Bram kopte een corner net voorlangs, en een kopbal van Hamzeh werd net onder de lat vandaan gehaald. Het was wachten op het 5e doelpunt van ons maar hij bleef nog uit. Tot we vrije trap kregen op de punt van het strafschopgebied. Joep verraste iedereen door de bal niet richting het doel te schieten maar breed te leggen op Sil, en met een echte punter joeg hij de bal in de kruising 5-0. Als er nog enige twijfel was dan was die nu helemaal weg genomen. We konden ontspannen de slotfase in en de wedstrijd uitspelen. Achterin hielden de backs Raffa, Tijmen, Esee, en ons roulerende blok Nathan, Steven, en Joep (Sil mocht even wisselen zij zijn doelpunt) alle ballen tegen waardoor Renske zich behoorlijk verveelde in de slotfase.

Het was aftellen tot het laatste fluitsignaal waarna het feest lost kon barsten. Na wat confetti een teamfoto op het veld was het tijd voor friet, snacks en drinken in de kantine.
Iedereen gaat met een heel goed gevoel de feestdagen in. Eind januari begint Fase 3.

Wat is dit een mooi stel! Deze strijders van SJO SVHV JO15-2 hebben vandaag met 5-0 van DAW gewonnen, en kampioen geword...
20/12/2025

Wat is dit een mooi stel! Deze strijders van SJO SVHV JO15-2 hebben vandaag met 5-0 van DAW gewonnen, en kampioen geworden in de 2e fase!!

Worden wij kampioen morgen??  Kom ons aanmoedigen! En vier (hopelijk) het feestje mee
19/12/2025

Worden wij kampioen morgen??
Kom ons aanmoedigen! En vier (hopelijk) het feestje mee

06/12/2025

📝 | COLLECTIEVE OFFDAY ZORGT VOOR EERSTE NEDERLAAG, MAAR ER IS NOG HOOP

December is aangebroken dus loopt ook de eerste seizoenshelft ten einde. In de voorlaatste wedstrijd moesten wij naar Rijkevoort om tegen DSV/Toxandria JO15-2 te spelen. Het begin van de wedstrijd moesten we zonder Nathan doen hij moest invallen bij de JO15-1 die met blessuregevallen zat.

Onder lastige omstandigheden, er wat een hoop zand op het veld gegooid waarbij je bijna zou denken dat we beachsoccer gingen spelen. Met de regen erbij zorgde ook voor de nodige glijpartijen bij beide teams. Wij gingen niet goed om met deze omstandigheden en waren meer bezig met alles rondom de wedstrijd. We stonden te verdedigen op 5 meter afstand waardoor de tegenstander eenvoudig de bal aan kon nemen draaien en al kon beginnen aan de dribbel richting ons doel. Aanvallend kwamen we er bijna niet aan te pas doordat de gastheren overal op het veld sneller was. Kwamen we er een keer doorheen was het schot niet gevaarlijk. Het was dan ook bijna onvermijdelijk dat we op achterstand kwamen. We probeerde de rug te reggen maar bleven met de gedachtes in een negatieve spiraal hangen. En moesten ook de 0-2 en 0-3 incasseren. We hadden geen antwoord op het spel. Een verkeerde inspeelpas leidde zelfs tot de 4-0. Vlak voor rust deden we eindelijk iets terug Joep pikte de bal op in het middenveld en van een meter of 18 schoot hij op doel en de bal ging over de keeper heen 4-1. Dit was ook de ruststand

In de rust was Nathan inmiddels terug. En keerde er wat vertrouwen terug in de ploeg. We speelde meer op de helft van de tegenstander en kregen zelfs wat kansjes. Maar op het moment dat we ervoor kozen om meer risico te nemen kregen we binnen een paar minuten de 5-1 om de oren. We bleven het proberen om een doelpunt te maken maar het zat er gewoon niet in vandaag. Zeker toen de 6-1 viel. Hamzeh was nog dichtbij met een omhaal die maar net naast ging. Even hierna was hij bezig met een actie maar de bal werd afgepakt door een eigen teamgenoot…. Vlak voor tijd was het Hamzeh die alsnog een doelpunt kon maken en voor de 6-2 eindstand tekende.

Een collectieve offday voor ons vandaag waar veel jongens die het niveau haalde die ze de afgelopen weken lieten zien. De teleurstelling was dan ook groet. Gelukkig kregen we toch nog een beetje goed bericht aan het einde van de dag doordat onze concurrent DAW gelijk heeft gespeeld tegen Venhorst. Kunnen we toch nog voor het kampioenschap gaan. Maar dan moeten we over 2 weken beter voor de dag komen dan vandaag.

Helaas kregen we afgelopen week te horen dat EGS vandaag niet naar Heijen wilde komen om tegen ons te voetballen. Op het...
29/11/2025

Helaas kregen we afgelopen week te horen dat EGS vandaag niet naar Heijen wilde komen om tegen ons te voetballen. Op het formulier staat dan ook “niet opkomen dagen bezoekers” het is nu aan de KNVB en het jeugdbestuur hoe ze dit verder afhandelen.

Dus wij hebben vandaag maar onze skills laten zien op de bowlingbaan 🎳 een zeer geslaagde teamactiviteit

22/11/2025

📝 | SVHV PAKT DE 3 PUNTEN IN EXTREMIS

Na de overwinning van vorige week op concurrent VBC’25 namen het opnieuw op tegen een concurrent: Venhorst JO15-1. We hadden een complete groep vandaag, iedereen was weer fit Renske stond onder de lat vandaag.

We begonnen goed aan de wedstrijd, we namen het initiatief vanaf de aftrap, maar op een paar steekballetjes na die net voor buitenspel werden afgevlagd waren de kansen op een hand te tellen. Er leek geen vuiltje aan de lucht maar na een minuut of 10 spelen kwam er een diepe bal van de thuisploeg deze leek ongevaarlijk bij Renske te komen, maar door het veld remde de bal af en met een doorjagende tegenstander in de buurt moest Renske de bal trappen. Maar ze raakte de bal helemaal verkeerd, we stonden toen allemaal te kijken wat er gebeurde een speler van de thuisploeg pikte de bal op en schoot de bal vanaf een meter of 25 in het doel 1-0. Hierna wilde we wel weer het initiatief pakken maar we bleven in het negatieve hangen. Er was commentaar op iedereen op en rond het veld, de vlagger van de thuisploeg had een rode bril op vlagde alles af in het voordeel van zijn eigen ploeg. Het uitblijven van een fluitje bij een vermeende overtreding, de ergernissen stond bij een paar jongens op ontploffen. Er waren een paar schoten van onze kant waarbij Joep het dichtste bij was met een schot op de lat. De thuisploeg had ook een paar afstandsschoten maar deze waren goed te pakken door Renske. Het zat dus allemaal niet mee, het rustsignaal was zeer welkom.

Even stoom afblazen, de kopjes weer leegmaken en alle neuzen dezelfde kant op zetten. Dit had effect, we kwamen weer beter in ons spel en we speelde constant op de helft van de thuisploeg. We drongen aan en onze schoten werden steeds gevaarlijker. Maar dat ene doelpunt waarop we zaten te wachten bleef vooralsnog uit. Want we speelde scherp en werden ook een paar keer terug gefloten voor buitenspel, een paar keer kwam de pass wel op tijd en konden we door richting het doel, vooral Farrel kreeg een paar goede kansen maar het zat hem niet mee in de afronding. Maar na ongeveer 10 minuten was het Bram die vanaf links een mooie crosspass gaf op Farrel, hij zette de turbo aan en rende iedereen eruit, en net binnen het strafschopgebied haalde hij de trekker over en maakte zijn eerste (en lang verwachtte) doelpunt van het seizoen 1-1. Het teken voor ons om de druk verder op te voeren we wilde kosten wat kost onze ongeslagen status vasthouden. De tijd tikte langzaam weg en klopte steeds harder op de deur, maar de bal binnen schieten kwam er maar niet van. Het scorebord gaf aan dat de 35 minuten erop zaten, de scheidsrechter gaf aan dat er nog 1 minuut extra tijd bij kwam. In die minuut gebeurde er iets waarop we misschien niet meer handen gerekend. Luuk stond randje buitenspel maar mocht door van de vlagger hij ging alleen op het doel af en kon zelf scoren, maar vlak voor de keeper kikte hij de bal breed op Hamzeh hij tikte de bal in de laatste seconde in het doel 1-2!
De vreugde was groot bij iedereen, alle jongens rende naar Hamzeh toe zelfs de bank stroomde leeg en rende het veld in om dit belangrijke doelpunt te vieren.

Volgende week staat er opnieuw een topper op het programma, dan nemen we het in Heijen op tegen EGS’20.

16/11/2025

📝 | SVHV JO15-2 DOET GOEDE ZAKEN EN VERSLAAT CONCURRENT VCB'25 JO15-1

Na 2 ruime overwinningen stond dit weekend de thuiswedstrijd tegen het eveneens ongeslagen VBC’25 JO15-1 op het programma, een echte topper dus. We hadden de nodige afwezige Tijmen was ziek, en Renske, Yossef en Esee waren ook afwezig. Gelukkig wilde Fynn van de JO13-1 ons helpen.

We begonnen geconcentreerd aan de wedstrijd en namen het initiatief en speelde de bal goed rond. Na een minuut of 5 spelen werd Joep op het middenveld vrijgespeeld hij kreeg ruimte om te schieten en zat zijn schot knap door de keeper van de bezoekers uit de hoek getikt. Ook was er een schot van Karim die in de handen van de keeper kwam. Aan de andere kant van het veld probeerde de bezoekers ons onder druk te zetten maar onze verdediging van ons stond als een huis. In de 11e minuut kwam een uittrap van de keeper op het hoofd van Tim, hij kopte de bal in de voeten van Joep die zich vrij draaide en zag dat de keeper uit positie was en met een laag schot vanaf een meter of 25 zette hij ons op een verdiende 1-0. Na de openingstreffer hielden we het initiatief en probeerde de voorsprong te vergroten. Er ontstond een spannende wedstrijd op het veld waarbij het spel op en neer ging, maar Sil en Elano liepen veel ruimtes dicht waardoor Luuk niet veel te doen had voor rust. Wij kregen ook wat kansjes maar het lukte ons niet altijd om de eindpass bij een teamgenoot te krijgen. Op slag van rust kreeg Joep de bal op het middenveld en zette een solo in er was een paar keer de mogelijkheid om de vrijstaande Steven in te spelen maar Joep zag en hoorde hem niet. Dus zette hij zijn actie door en omspeelde (soms met wat geluk) een 5 spelers en kwam opeens zelfs tot een schietkans hij zag zijn schot woorden gekeerd door de keeper. Maar daar was Hamzeh weer als de kippen bij om de rebound binnen te tikken en ons op 2-0 te zetten.

In de tweede helft gingen de bezoekers opzoek naar de aansluitingstreffer helaas moesten we deze binnen 5 minuten incasseren. De spanning was weer terug in de wedstrijd, het duurde even maar we herpakte ons weer en konden weer aan aanvallen denken. Tim zette goed druk bij een doeltrap en veroverde de bal, helaas had hij iets te veel tijd nodig om tot een schot te komen en veroverde de bal voordat hij kon schieten. Ook Steven kreeg een goede schietkans maar hij zag zijn schot door de keeper worden gekeerd. De tweede helft kende weinig grote kansen maar er ontvouwde wel een spannende wedstrijd. Wij kwamen even goed weg toen de scheidsrechter een overtreding van Fynn rond de rand van het strafschopgebied niet zag. Dit had zomaar een penalty tegen kunnen worden. In de laatste minuten probeerde VBC op zoek te gaan naar de gelijkmaker. Maar wij hielden goed stand en sleepte de 3 punten binnen.

Zo zette we een hele belangrijke stap en verstevigde we de koppositie. Volgende week kunnen we weer een hele goede stap zetten als we uitwedstrijd van Venhorst weten te winnen.

08/11/2025

📝 | SVHV JO15-2 SCOORT ER WEER OP LOS

Na een vrij weekend mochten we deze week weer een uitwedstrijd spelen, we gingen op bezoek bij Venray om daar tegen de plaatselijke sv Venray JO15-7 te spelen. We kende een luxe probleem want iedereen was aanwezig dus 6 spelers op de bank.

Al gelijk vanaf de aftrap werd het duidelijk dat wij de bovenliggende partij zouden zijn, we liepen er makkelijk doorheen. En in de eerste minuten liepen we er al een paar keer makkelijk doorheen zonder ook echt gevaarlijk te worden. Maar in de 3e minuut kreeg Joep de bal in zijn voeten gespeeld hij kon richting het strafschopgebied van Venray dribbelen en met een lage schuiver zette hij ons op voorsprong. We gingen door en kregen wel kansen, maar ook veel aanvallen liepen we ons vast doordat we te veel voor eigen succes wilde gaan. Maar in de 9e minuut verdubbelde we de score Joep kreeg de bal bij Hamzeh die de bal in de kruising schoot. Halverwege de eerste helft zette Luuk ons op een 0-3 voorsprong. Hamzeh zette de bal voor op Luuk die aan de andere kant van het strafschopgebied de bal aannam en met een bekeken boogje over de keeper. De thuisploeg was een keer heel gevaarlijk. We kregen een vrije trap tegen in het strafschopgebied van Venray na een handsbal. Maar we bleven een beetje kijken en sommige jongens dachten even aan rust omdat de scheids 2x floot. De vrije trap naar voren geschoten maar we zaten even mis achterin, de aanvaller van Venray kon alleen op Renske af en leek te scoren maar we hadden geluk de bal ging via de binnenkant van de p**l weer uit het doel. Zo bleef hij bij 0-3.

Aan het begin van de tweede helft kwamen we prima uit de startblokken. Bram was al snel dichtbij een doelpunt maar hij zag zijn schot geblokt worden. Maar een paar minuten later was het alsnog raak. Na een pass van Hamzeh kon Bram vrij inschieten en deed dit overtuigend 0-4. 2 Minuten later kwam er een voorzet van Farrel die door Hamzeh werd doorgetikt en als een spits gleed Bram met zijn 2e goal de 0-5 binnen. De buit leek wel binnen maar onze honger was nog niet gestild. Nathan nam de bal aan en legde de bal klaar voor Joep die de 0-6 maakte. We gingen vrolijk door en een aantal jongens waren dichtbij een doelpunt zo ging een schot van Karim net naast het doel. Maar ook veel schoten werden leken gevaarlijk te worden maar steeds zat er een voetje van de verdediger tussen. Renske ging na rust steeds verder voor haar doel spelen om nog maar een beetje zon mee te pakken ze had weinig tot niets te doen en kreeg het maar koud. 7 Minuten voor tijd gaf Hamzeh zijn 4e assist van de middag dit keer was het weer Luuk die wist te scoren en onze 7e kon maken. In de slotfase van de wedstrijd regende het corners voor ons, soms wel 3 achter elkaar. De ene gevaarlijker dan de ander. In de laatste minuten mocht Renske even mee met een corner, ze dacht te scoren maar er zat weer een Venray’s been tussen.

Zo bleef het bij 0-7 en gaan we met 2 gespeeld, 6 punten en een doelsaldo van 22 voor en 1 tegen aan kop van de competitie. Volgende week spelen we in Gennep tegen onze medekoploper VBC’25. We gaan er weer voor om onze perfecte score vast te houden.

25/10/2025

📝 | SVHV VERPULVERT NA RUST LEUNEN JO15-2

Na een weekje vrij door de herfstvakantie gingen we op deze herfstachtige zaterdag van start met fase 2, een nieuwe indeling bijna allemaal nieuwe tegenstanders. Dus we beginnen weer op 0 en kijken waar het schip strand. Onze eerste tegenstander was Leunen JO15-2, wij gingen hier op bezoek
Yossef, Renske en Esee waren afwezig vandaag, we hadden een gastspeler vandaag Joris uit de 15-1.

We begonnen sterk aan de wedstrijd, want binnen 4 minuten opende we al de score. Elano zette de aanval van achteruit op, hij maakte een een-tweetje met Sil en hij kon weer wat meters pakken hierna was het Nathan waarmee Elano een een-tweetje maakte, hieruit had hij vrije doorgang richting het doel en zette ons al snel op een 0-1 voorsprong. Maar lang konden we niet genieten van de voorsprong. We kregen een vrije trap tegen op het middenveld en schakelde langzaam om de bal ging over Sil heen en de aanvaller van Leunen kon op Luuk af, Sil probeerde het nog wel te herstellen maar kwam net te laat 1-1. We bleven de sterkere op het veld maar doelpunten bleven nog uit. De grootste kans was misschien wel voor Steven hij kon vrij inschieten maar kreeg toch knap de bal naast het doel. Tot grote hilariteit van sommige jongens (vooral Sil) die vroegen of deze actie in het verslag kwam, nou bij deze…😉
Na 18 minuten spelen schoot Joep op doel en de bal leek houdbaar voor de keeper, misschien ook door het natte veld, liet hij de bal los en rolde tegen de p**l Hamzeh was scherp en zette ons weer op voorsprong. In het restant van de eerste helft bleven we domineren maar we wilde de acties vaak te ver doorvoeren waardoor we ons vast liepen. Door de balverlies kon de thuisploeg snel omschakelen en kwam er een paar keer gevaarlijk doorheen gelukkig was Luuk bij de les en hield ons in de wedstrijd. Vlak voor rust kwam Joep na een solo met een technisch hoogstandje tot een schot van buiten het strafschopgebied, hij verzilverde deze actie en maakte hij de 1-3.

Gelijk na rust zette Elano het weer op het lopen en in een combinatie met Joris kwam Elano weer tot een schietkans 1-4, een minuut later deed hij precies het zelfde met het zelfde resultaat 1-5. Na een schot van ons liet de keeper de bal los en Joris tikte de rebound binnen 1-6. Na een passje van Karim was het Joris die 1-7 maakte en de tweede helft was pas 11 minuten oud. Hierna was het de b***t aan Nathan om op het score bord te komen uit een corner van Elano kon Nathan binnen tikken. Joep maakte met een afstandsschot de 9e. Hierna maakte Joris de 1-10. Steven was de hele twee helft op zoek naar een doelpunt na een paar keer dichtbij uiteindelijk lukte het hem om toch zijn eerste doelpunt van het seizoen te maken dit zorgde voor de 1-11 op het scorebord. Er kwam toen even de klad erin bij ons. Aantal jongens wilde graag zelf ook op het scorebord wilde komen, een daarvan was Sil. Hij kwam door de as op en na een combinatie kreeg hij vrij voor de keeper een schietkans. Ook hier was de bal missen lastiger dan op doel schieten toch kreeg hij het voor elkaar. Natuurlijk was Steven de eerste die riep dat deze misser ook in het verslag moest komen. Dat krijg je met je grote mond Sil… 😂
In de slotfase zette we nog een kleine eindsprint in. Nathan zette goed druk op de verdediging en verstoorde de keeper tot een fout dwong deze maakte hij af en scoorde de 1-12. Elano had als laatste man nog niet genoeg gescoord en maakte zijn 4e en 5e doelpunt en voor ons de nummer 13 en 14. Het sluitstuk van de wedstrijd was voor Hamzeh hij schoot vanaf rand strafschopgebied op doel de keeper liet de natte bal door de vingers glippen en zo scoorde we ons 15e doelpunt van de wedstrijd.

Het ene doelpunt van vandaag was nog mooier dan het andere doelpunt. De tegenstander was misschien wel erg zwak maar wij speelde ook nog onze beste wedstrijd van het seizoen. De bal ging makkelijk van voet naar voet en we combineerde er lustig op los, net het Gennepse Barça met het tikkie-takka voetbal. 💪Volgende week zijn we een weekend vrij door een ongelijk aantal teams in de competitie. Over 2 weken gaan we op bezoek bij Venray om daar tegen de 15-7 te spelen.

Adres

Langeweg 4
Gennep
6591 XX

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer SJO SVHV JO15 2 nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen