16/09/2025
Voor de mensen die zich zorgen maken over de toekomst van timmerdorp.
In een krant stond een stukje over het vitaliteitscentrum dat bij Veldzicht moet komen, in dit stukje stond de zin dat timmerdorp een andere locatie moet zoeken.
Dat is op dit moment nog niet aan de orde, we hebben contact opgenomen met de gemeente en die weten ook niet hoe die opmerking is ontstaan.
De gemeente houdt ons op de hoogte van de ontwikkelingen rond Veldzicht ten opzichte van het timmerdorp.
In november zal er tussen timmerdorp en de commissie van de gemeente een gesprek plaats vinden waarbij wij duidelijkheid krijgen.
Tot die tijd weten wij niet hoe het gaat lopen, maar de gemeente heeft wel gezien hoe belangrijk het timmerdorp is voor iedereen.
Wij houden jullie op de hoogte hoe het verder gaat, en hopen op jullie steun.
Ps vergeet niet om te stemmen voor de raboclubactie