De 3e helft schutters

De 3e helft schutters Contactgegevens, kaart en routebeschrijving, contactformulier, openingstijden, diensten, beoordelingen, foto's, video's en aankondigingen van De 3e helft schutters, Professioneel sportteam, Knäckebrödweg 12, Farmsum.

31/01/2025

Goedemorgen laatste dagje te volgen via

De 3e Helft Schutters would like to share my location with you. Click here to see live updates.

29/01/2025

Spot jij ons?

Je kan ons ook volgen op Polarsteps. Hier zie je de de gereden route, de foto's die we onderweg maken en onze huidige lo...
29/01/2025

Je kan ons ook volgen op Polarsteps. Hier zie je de de gereden route, de foto's die we onderweg maken en onze huidige locatie.

Carbagerun door Tsjechië, Polen, Litouwen, Letland en Estland.

Vage bekenden bij 0:30 seconden
27/01/2025

Vage bekenden bij 0:30 seconden

Nog 10 dagen en dan vertrekken we! Zaterdag 25 januari vertrekken we vanuit Farmsum naar Dresden voor een overnachting e...
15/01/2025

Nog 10 dagen en dan vertrekken we!
Zaterdag 25 januari vertrekken we vanuit Farmsum naar Dresden voor een overnachting en de zondag rijden we het laatste stukje naar de startlocatie.
We starten maandag 27 januari in Löbau, Duitsland. Vervolgens overnachten we in het Poolse Katowice & Bialystok, Vilnius in Litouwen, Tartu in Estland en finishen wij vrijdag in Riga, Letland. Zondagochtend gaan we vanuit Liepaja met de veerboot naar Travemunde om maandag rond de middag weer thuis in Farmsum te zijn.

Onze dank gaat uit naar:
- Hulst Motorsport, wie ervoor heeft gezorgd dat de Bmw weer soepel loopt en technisch in orde is.
- Vanderdong Autoservice voor het voorzien van de APK.
- Uuldriks Agrarisch Dienstverlening, waar de auto in stalling heeft gestaan.
En natuurlijk alle andere sponsoren en ondersteuning in welke vorm dan ook.

Voor een uitgebreid verslag zijn we te volgen via Polarsteps:
https://www.polarsteps.com/HansSchreuder5/15784410-carbagerun-2025-baltische-staten?s=B9802D72-2339-4D13-BF20-28717A38F3CE

25 januari gaan we weer op pad! Deze keer gaan we niet naar Scandinavie maar naar de Baltische Staten. We starten in Oos...
13/12/2024

25 januari gaan we weer op pad!
Deze keer gaan we niet naar Scandinavie maar naar de Baltische Staten. We starten in Oost-Duitsland om via het Reuzengebergte in Tsjechië naar Polen te rijden. Vervolgens gaan we dwars door Polen omhoog om via Litouwen, Letland en Estland uiteindelijk in Riga te eindigen.

Kornelis en ik (Hans) laten jullie natuurlijk weer meerijden via deze Facebook-pagina en Polarsteps.

Net als de vorige run nemen we onze BMW 320i weer mee. Vorig jaar heeft de auto wat averij opgelopen, maar met de hulp van de technici om ons heen gaat dit goed komen.

Je naam mee laten rijden door Duitsland, Polen, Tsjechië, Litouwen, Letland en Estland? Klik dan op de onderstaande Tikkie-link. Vermeld wel even je naam!

https://tikkie.me/pay/nasc20rk9f2v6o8m2fp0

Adres

Knäckebrödweg 12
Farmsum

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer De 3e helft schutters nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen