01/05/2022
Vandaag ontvingen we Apollo.
De eerste wedstrijd van het seizoen was tegen hun, we wisten toen wat we konden verwachten en was onze eerste wedstrijd in de eerste klasse. Uitslag was toen 41-18 voor Apollo.
Nu zitten we aan het eind van het seizoen en als team zijn we erg gegroeid!
De wedstrijd verliep de eerste 10-15 minuten goed en ging het aardig gelijk op.
Bij rust stond het toch 10-18 voor Apollo.
Tweede helft speelde we stukke beter. Ballen werden beter afgerond en de verdediging stond op een paar puntjes na goed.
Individueel zie je iedereen groeien maar als team ook. Het was een goede wedstrijd, helaas wel verloren, maar trots op het resultaat, het verschil met de eerste wedstrijd is er!
Internos 23 - 34 Apollo
Volgende week reizen we af naar Zeeland en gaan we met ze alle vol voor de 2 punten!