25/03/2026
Vandaag alweer de laatste off-ice training mogen verzorgen voor de U13 van de .
Als dank een heel mooi en toepasselijk kado gekregen.
Ik heb ze mogen trainen in kracht, conditie, explosiviteit maar ook samenwerken en doorzettingsvermogen heb ik ze mee kunnen geven en ik heb ze hier in zien groeien met aardig wat resultaten op zowel het ijs als op persoonlijk vlak. Trots op ze!!!! Mede dankzij de steun en hulp van