01/04/2021
Hoe is dat voor jou?
Herken je dat, dat het even niet goed met je gaat. Dat alles je teveel is, het je gewoonweg even niet lukt om de energie op te brengen of dat je even niet weet wat je moet doen? Je voelt je extreem moe, gestresst, gespannen, op, verdrietig en lusteloos en je energie, vreugde, zelfvertrouwen en kracht is ver te zoeken.
Ik wel en ik weet velen met mij. Soms weet je vrijwel gelijk waardoor het komt en soms ook niet. Maar weet je, het is heel normaal om je soms zo te voelen. Ook al lijkt dat vaak niet zo als je de sociale media er op na slaat en leest dat het met iedereen altijd fantastisch gaat.
Het is zo menselijk en zoals het leven gaat. Met pieken en dalen.De kunst is hoe zorg je ervoor dat die pieken en dalen minder diep of hoog zijn, maar meer in golvende bewegingen komen. Dat je meer veerkracht ontwikkeld en meer in evenwicht kunt zijn. Het leven leert te leven.
Weet, daar waar het moeilijk is zitten vaak ook mogelijkheden.
Ik help je daar graag bij. Bel of mail mij voor een afspraak.