23/10/2016
De afgelopen weken zijn we zoals jullie weten bezig geweest met de Down&Doen bootcamp. Onze toppers hebben week na week geweldig hun best gedaan en duidelijk vooruitgang geboekt. Ze worden sterker, krijgen de oefeningen beter onder de knie en houden de inspanningen langer vol.
Daarnaast zit de les vol met plezier en lol, wat in de foto impressie hieronder ook duidelijk te zien is.
Er staat nog één training op het programma, helaas zit het huidige blok er dan al weer op. We zouden graag nog een blok organiseren, echter hebben we hier meer deelnemers voor nodig. Momenteel zijn er te weinig deelnemers om door te kunnen gaan. Ken je iemand die graag eens mee zou willen doen? Laat hem of haar dan kennis maken met de groep en de les, zodat we in de toekomst kunnen blijven sporten met deze toppers!
Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie!
Groetjes,
Yannick van der Schee
Eigenaar Skills 2 Coordinate