10/04/2026
Vorige maand hadden we een verenigingsuitje met FightClub Maastricht bij Olround Bowling- en Partycentrum Maastricht waar we gezamenlijk zijn gaan bowlen & gourmetten.
Helaas hebben we geen beter belichte groepsfoto dan deze maar dat zullen we een volgend uitje vast en zeker goedmaken.
Bedankt aan de organisatie en alle deelnemers en tot op de volgende training! Osu! 💪🏼