Team H13 en H313 brisca F2

Team H13 en H313 brisca F2 Brisca F2 H13 en F2 junior H313

11/04/2026

Welkom bij club 50 ..
Persoon anoniem 🏁

Gisteren mijn eerste persoon van de club van 50 kregen Bedankt hoenes .. het begin is er 🏁🏁Welkom ❀️
07/04/2026

Gisteren mijn eerste persoon van de club van 50 kregen
Bedankt hoenes .. het begin is er 🏁🏁
Welkom ❀️

Heey iedereen,Afgelopen week werd me door meedere mensen gevraagd rij je niet... Fijn dat zoveel mensen mij zo missen in...
01/04/2026

Heey iedereen,

Afgelopen week werd me door meedere mensen gevraagd rij je niet...
Fijn dat zoveel mensen mij zo missen in het begin van het seizoen.

Afgelopen winter heb ik na lopen denken, Ik had nog een doe lijstje..
Wat ik nog allemaal wil en dan moet je soms vooral in deze tijd even goed nadenken.. je kunt het geld maar 1x uitgeven, dus ik ben voor mijn lijst gegaan en een groot deel is al gelukt.

Natuurlijk rij ik graag F2 🏁🏁🏁 maar je moet ook werken aan je toekomst... Ik kom zeker terug in hopelijk 2026 en anders 2027, maar als er mensen.. bedrijven zijn die mij willen steunen..
Stuur me een pb en komt het allemaal goed. πŸ€

Graag wil ik mijn vaste sponsoren bedanken voor het begrip en voor het meedenken. ❀️

Maar ik ben er nog tot snel op de baan, Greetz Alejandro H313 ..🏁🏁🏁❀️

Gelukkig Nieuwjaar  🏁🏁🏁
01/01/2026

Gelukkig Nieuwjaar 🏁🏁🏁

Hierbij wens ik iedereen fijne feestdagen en gezond en veilig 2026. Ik wil iedereen bedanken die mij gesteund heeft in 2...
18/12/2025

Hierbij wens ik iedereen fijne feestdagen en gezond en veilig 2026. Ik wil iedereen bedanken die mij gesteund heeft in 2025. 🏁 Ik hoop jullie in 2026 terug te zien . Of zijn er nieuwe die mij willen steunen stuurt pb .🏁❀️❀️ groetjes Alejandro Smeets

2026 🏁🏁🏁
16/10/2025

2026 🏁🏁🏁

Zo terug van een dagje Raceway Venray . Met de F2 H313 genoten en een hoop geleerd. Team H514 bedankt voor de hulp en in...
28/09/2025

Zo terug van een dagje Raceway Venray . Met de F2 H313 genoten en een hoop geleerd. Team H514 bedankt voor de hulp en input. Miklo Smeets en Leon Hoenes voor het eindeloze geduld met onze coureur.

Nu het een en ander herstellen, en op naar een weekend op het JaBa bij Pac Autospeed Posterholt

Gouden Helm weekend 2025, zaterdag begon de dag met geen data. Na een natte training met de nieuwe motor niet geheel all...
12/08/2025

Gouden Helm weekend 2025, zaterdag begon de dag met geen data. Na een natte training met de nieuwe motor niet geheel alles kunnen testen. Al snel bleek dat we de verkeerde versnellingsbak en overbrenging bij ons hadden.

Zaterdag avond toch besloten de oude motor van juli er in te steken, deze had zich bewezen en kon mee komen. Samen met Miklo Smeets en Corne Dekker de zaterdag avond gesleuteld.

Zondag zagen we dat de caberateur gebroken was en hebben we nog snel een nieuwe klaar gemaakt. Helaas waren de gremlins nog niet weg. 1ste manche de oliepeilstok los, deze lag op de plus van de bobine. Gelijk een staatslot besteld......

Verder tevreden met de dag, jammer van de starts, 2x zaten de rood dakkers en superstars al op blauw.. ook de startpremie was een mooi gebaar van de organisatie. πŸ‘

Fotografen bedankt tot oktober.

Racedag 13-7-2025.De aanloop naar het weekend verliep zeer moeizaam. Ergens zitten gremlins in de auto en we zijn zoeken...
14/07/2025

Racedag 13-7-2025.

De aanloop naar het weekend verliep zeer moeizaam. Ergens zitten gremlins in de auto en we zijn zoekende, de reserve motor er donderdag avond nog ingelepeld. Niet wetende of deze überhaupt goed was. 🫣

Helaas door een grote wedstrijd in de Uk een beperkt aantal rijders op het JaBa, wel bedank ik de organisatie om ons toch te laten rijden.

Eerste manche een hele mooie race gehad, leuke faire gevechten met een 4de plek. Bij de start helaas achterop Johan Ots geklapt door onduidelijkheid van de toren.

Tweede manche en derde manche leuk gevecht gehad met Luc Ottenheym waar ik me de hele dag mee heb moeten meten. πŸ‘

Finale liep alles een stuk beter tot de laatste 3 ronden, hier een sputter in de motor bij het uitkomen van de bocht. Met dik zweet op de kop toch kunnen uitrijden met een 3de plek in de finale.

Nu gaan we alles klaar maken voor het Speed weekend 9 en 10 augustus op het JaBa Circuit. Hopende dat we dan de nieuwe motor kunnen steken. πŸ‘πŸ€

Sponsoren, monteurs en club van 50 allemaal super bedankt. ❀️

Vandaag zijn de geweldig T-shirts binnen gekomen, dit was de eerste bestelling. Als u er ook 1 wilt stuur dan even een p...
21/06/2025

Vandaag zijn de geweldig T-shirts binnen gekomen, dit was de eerste bestelling. Als u er ook 1 wilt stuur dan even een pb voor meer info.

Buiten T-shirts zijn er ook hoodies en andere merchandise. Graag willen we Ed Jacobs bedanken voor de foto's. En FL Designs voor het maken van het geweldige ontwerp

Groeten Alejandro H313 🏁🏁🏁

08/06/2025

8 juni ... verslag komt deze week wel πŸ™ˆπŸπŸ maar bij deze wil ik wel Bram Susteren en Annie Bakkes en W***y de Groot en Madelon BudΓ© bedanken voor het steunen en helpen dat ik toch vandaag op de baan kon staan . Bedankt 🏁❀️

08/06/2025

Welkom bij de club van 50
Carlo Coolen en Tiny Lemmens

Adres

Echt

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Team H13 en H313 brisca F2 nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen