06/11/2022
Dat was het dan. Na 4 jaar ga ik stoppen met het geven van bootcamp trainingen. Wat zal ik iedereen gaan missen op de dinsdagavond en natuurlijk de meiden die ik altijd personal training gaf ๐ข Maar het is op dit moment de beste keuze. En wat ben ik trots op iedereen! Door weer en wind, soms heeeeel veel regen, bloed, zweet, overgeven en een gebroken voet. Maar jullie deden het wel๐ช๐ผ Echt heel tof om te zien hoe jullie elke week weer jullie best deden. Dinsdag 22 november geef ik de laatste bootcamp training, hopelijk maken we er een leuke training van ๐คธ๐ผโโ๏ธ