30/03/2026
⛸️ Geen ijs dit jaar, wél jullie steun ❤️
Helaas is het dit seizoen niet gelukt om de Doornspijker ijsbaan te openen, doordat de winter ons niet gunstig gezind was ❄️
Toch willen we iedereen bedanken die onze vereniging blijft steunen ❤️
Onze leden, donateurs en natuurlijk de Club van 50: dank jullie wel! 🙏 Juist in een seizoen zonder ijs betekent dat extra veel voor ons.
We kijken nu alvast vooruit naar het volgende winterseizoen ⛸️
Hopelijk laat koning winter zich dan wél van zijn beste kant zien en kunnen we weer genieten van mooie rondjes op het ijs ❄️
En wie weet… horen we dan weer de bekende klanken van ‘Brandend Zand’ 🎶 uit het nieuwe onderkomen van onze huis-DJ 🎧
Voor nu wensen we iedereen een hele fijne zomer! ☀️