Ga op pad met Daan
Volg een van mij Rots en water lessen of trainingen of
laat je gedachten de vrije loop tijdens een weldadig bosbad
Loslaten en daardoor terugvinden. Bewegen in de frisse buitenlucht ontspant en stimuleert je gezondheid. Even lekker uitwaaien dat is echt heerlijk. Je knapt er zowel lichamelijk alsook geestelijk enorm van op. Los van alle rumoer en drukte om je heen, kun je
een beetje tot jezelf komen. In die natuur kun je de dingen van alledag loslaten. Er ontstaat vanzelf ruimte om even aan andere dingen te denken dan aan je problemen of zorgen. In de natuur is het vaak gemakkelijker om je open te stellen voor nieuwe creatieve gedachten. Er is ruimte om dingen eens van de andere kant te bekijken. Spontaan ontstaan er ingevingen en oplossingen of dat gebeurt nog even niet. Gewoon zomaar genieten zonder iets speciaals te moeten of willen, is ook uiteraard prima. Ik ga met je mee
Gaan wandelen in de natuur is niet zo moeilijk zou je zeggen. Ga het gewoon doen. Toch komt het er vaak niet van. En dan is een duwtje in de rug wel fijn. Ik wandel met je mee! We spreken regelmatig af en gaan er voor. We lopen in stilte of kletsen wat. We praten over alles wat er op ons pad komt. Je wilt sparren over een ideetje. Je hebt het moeilijk op je werk. Je relatie loopt niet lekker. Het kunnen dus ingewikkelde en persoonlijk dingen zijn, maar dat hoeft niet. We delen het en we ervaren het samen. Ik kijk onafhankelijk en met een frisse blik naar wat jou bezig houd. We zijn gelijkwaardig. Soms gaat het diep en het kan ook licht en luchtig blijven. Ik ben een luisterend oor en gewoon ook je sportieve wandelmaatje. Geen therapie, maar het werkt vaak wel! Het is geen therapie, maar vaak kan ik toch helpen. We kunnen samen dingen op een rijtje zetten en het een plek geven. Door mijn ervaringen als mens, trainer en coach kan ik een rol spelen in dingen verwerken, duidelijkheid scheppen en je misschien uitdagen om nieuwe stappen te nemen. Lekker doorlopen en lekker doorleven na een weldadig en warm bosbad.