Fit & Fun Trainingsbegeleiding

Fit & Fun Trainingsbegeleiding Hardlooptraining, bootcamp en personal training. Ook ervaring met mensen met ASS.

25/08/2017

Zit het hardlopen je in het bloed maar wil je nu eindelijk eens het verschil maken of zit het nog niet in je bloed maar wil je toch maar eens de stoute schoenen aantrekken? Geef je dan nu op en kom bij ons trainen! We beschikken over ervaren trainers. We hebben een gevorderden groep ( minimaal 20 minuten kunnen joggen) en een beginnersgroep. We trainen op maat voor beide groepen dus maakt niet uit welk niveau je denkt te hebben. Meer informatie kun je krijgen als je ons mailt op [email protected] of bel Ton op 06-27404117. Beide groepen starten in de eerste week van september vanaf MIJN Bewegingscentrum aan de Innovatieweg 40-03 te Doetinchem. Just run and enjoy....!

Met ingang van 1 september 2015 is de website van Fit & Fun Trainingsbegeleiding opgeheven. De diensten zijn nu te vinde...
03/09/2015

Met ingang van 1 september 2015 is de website van Fit & Fun Trainingsbegeleiding opgeheven. De diensten zijn nu te vinden onder MIJN bewegingscentrum en ook de Facebook pagina van MIJN bewegingscentrum. www.mijnbewegingscentrum.nl

MIJN bewegingscentrum is een nieuwe en unieke aanbieder van sport- en beweeginterventies gericht op specifieke doelgroepen. De begeleiding is gericht op mensen

28/01/2015

Skip jij krachttraining? Nu nooit meer!

18/06/2014

An exercise routine to build those important muscles that power your runs - and help you get a coveted "runner's butt."

Zondag 22 juni D'runnnnnn in Doetinchem. Loop je ook mee met de kidsrun,  colourrun of met de 10 km? Je loopt dan niet a...
15/04/2014

Zondag 22 juni D'runnnnnn in Doetinchem. Loop je ook mee met de kidsrun, colourrun of met de 10 km? Je loopt dan niet alleen voor jezelf maar ook voor het goede doel nl. de SAM school in Doetinchem. We zien elkaar!!!

23/03/2014

De Schijf van Vijf, al sinds de jaren vijftig hét communicatiemiddel van de Nederlandse overheid voor adviezen over gezonde voeding, zal een ...

06/03/2014

Beluister dit audiofragment van GIEL (VARA) op 3FM.nl/gemist

Vanavond is een sponsorverzoek uitgegaan naar Stichting Kanjers voor Kanjers om onze beweeginterventies te ondersteunen....
16/01/2014

Vanavond is een sponsorverzoek uitgegaan naar Stichting Kanjers voor Kanjers om onze beweeginterventies te ondersteunen. Nu afwachten...

In december 2013 hebben we met een groepje kinderen met diabetes een vervolg gegeven aan de Bridge to Bridge loop en wel...
12/01/2014

In december 2013 hebben we met een groepje kinderen met diabetes een vervolg gegeven aan de Bridge to Bridge loop en wel tijdens de 7,5 km van de Montferlandrun.
We kregen het volgende verhaal van Lieke:

Hallo, ik ben Lieke en ben 12 jaar oud. Ik heb nu ongeveer 3 jaar diabetes en heb 2 jaar een pomp.

Mijn diabetes verpleegkundige had mij gevraagd of ik met een groep andere diabeten wou gaan trainen en de bridge to bridge in Arnhem wou lopen en dat leek mij wel een leuk idee. de trainingen werden gegeven door Ronnie en Ton, ook liep mijn diabetes verpleegkundige mee om alles een beetje in de gaten te houden bij de diabeten.

Ik met mijn diabetes moest nog een beetje gaan kijken hoe mijn suiker er op zou reageren als ik ging hard lopen want mijn suiker kan doordat ik sport heel erg gaan schommelen en vooral zakken, voordat ik ging hardlopen waren mijn suikers aardig aan de hoge kant en moeilijk naar beneden te krijgen. Doordat ik ging hardlopen en meer ging bewegen werden mijn waardes heel wat beter en ik voelde me beter in m’n vel.

Ik ben ook afgevallen door het sporten en daardoor is mijn hele suikerspiegel verbeterd want dan heb ik minder insuline nodig.
Ik vond het erg leuk om samen met meerdere sporters mee te lopen, na de bridge to bridge hebben we ook nog meegedaan aan de Montferlandrun. We hebben met een groepje daaraan meegedaan en ook onder begeleiding van Ronnie en Ton voor getraind. We hebben allemaal de Montferlandrun uitgelopen en het was een leuke dag.

Ook na de trainingen ben ik voor mezelf blijven lopen want ik merk dat het lopen erg goed voor me is, door de goede hulp en het enthousiasme van Ton en Ronnie heb ik geleerd dat bewegen ervoor zorgt dat ik beter in mijn vel zit, en ik vind het ook nog eens heel erg leuk om te doen.

02/01/2014

Op 31 december een succesvol personal training traject afgesloten. De persoon in kwestie schreef het volgende:

Mijn lichaam leren kennen.

Ongeveer een jaar geleden kwam 't dan, diagnose diabetes type 2!
Dan kun je je ogen er niet meer voor sluiten, dan moet je mond op slot, dan moet je veranderen.
Maar hoe begin je daarmee na 30 jaar ongeremd eten, weleens afvallen, ook weleens heel veel afvallen, maar toch steeds weer bijkomen en steeds een stukje meer.
Het moest dus anders.
Naar de diëtiste die gelukkig meteen wist wat ze voor "vlees" ze in de kuip had.
Met haar afgesproken dat we eerst maar eens zouden beginnen met 3 maaltijden per dag wat al een heel gunstig resultaat op mijn weegschaal teweeg bracht.
Na drie maanden, tijd voor een volgende stap, bewegen!
Ze vertelde dat ze Ton Seegers kende en dacht dat dit misschien wel eens iets voor mij zou kunnen zijn, een personal trainer.
Misschien samen met hem een traject uitzetten? Ga eens met hem kennismaken.

Zo gezegd, zo overdacht en toen een afspraak met Ton gemaakt. Zo kwam het dat we in Maart 2013 aan onze eetkamertafel ( hoe toepasselijk) zaten en bespraken of en hoe Ton iets voor mij zou kunnen betekenen.
De eerste vraag van Ton was, wat is je doel? Een doel? Ja die had ik. Ik besloot mijn gewicht links te laten liggen en mijn doel was mijn suiker omlaag. Die was toen 71
Ik wilde kijken of dit mij zou lukken in 3 maanden.

We begonnen aan ons doel. Het was moeilijk, soms verdrietig, met hindernissen maar uiteindelijk grandioos. En wat super was mijn suiker zakte naar 53!!!! Ik had er dus wel degelijk zelf invloed op.

Ton heeft me geleerd te bewegen we hebben echt hindernissen moeten nemen maar door zijn expertise bleek dat ik geen goed schoeisel had dus eerst maar eens spul op orde brengen.
Dit maakte het verschil!

Ineens bleek bewegen leuk en fijn.
Na de vakantieperiode wilde ik graag een nieuw doel stellen want ineens bleken deze doelen haalbaar en de hulp daarbij voelde niet als pressie.

Mijn nieuwe doel was in 5 maanden 15 kilo afvallen.
Streefdatum 31 December 2013
Dat mijn suiker hierdoor zeker ook zou gaan zakken was een extra fijn gegeven.
Het waren moeilijke maanden met veel verdriet in persoonlijke sfeer maar ik ben ervoor gegaan.
Ton en ik hebben mijn doel gehaald, gemotiveerd, geholpen en bijgestaan.
Door Ton zijn ongeremde inzet en positieve instelling komt t niet in je op om af te zeggen ongeacht de weersomstandigheden.
Het is niet alleen dat uurtje samen, maar dat uur maakt het verschil!
Mijn suiker is 45 en ben 15 kilo kwijt!

Ton, dankjewel.

Geeft energie voor nieuwe trajecten. Nog geïnteresseerden?

Adres

Doetinchem
7007CD

Openingstijden

Maandag 08:00 - 22:00
Dinsdag 08:00 - 22:00
Woensdag 08:00 - 22:00
Donderdag 08:00 - 22:00
Vrijdag 08:00 - 22:00
Zaterdag 09:00 - 16:00
Zondag 09:00 - 16:00

Telefoon

+31627404117

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Fit & Fun Trainingsbegeleiding nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Fit & Fun Trainingsbegeleiding:

Delen