06/04/2026
Wat een prachtig weer voor een paasduik was het vandaag! Het was dan ook lekker druk aan de waterkant. Dat kwam het zicht niet ten goede, maar wel de gezelligheid! š Mark zocht driftig naar een paar paaseieren, maar Jeroen was sneller š. Toch vond hij er nog ƩƩn. Het was in ieder geval heerlijk om te duiken vandaag. Het water begint langzaam een beetje op te warmen dus het duikseizoen is nu echt begonnen. Zien we jullie aan de waterkant?