18/05/2026
v.v.Irene’58 - 1
De laatste wedstrijd moet zaterdag nog gespeeld worden, maar we kijken, na niet ons beste seizoen, al met goede moed vooruit naar een nieuw seizoen.
Komende weken stellen nieuwe jongens, die ons 1e volgend seizoen komen versterken, zichzelf voor. Om te beginnen: Tobi, Coen & Joey
Ik ben Tobi van Aalst, 20 jaar oud en ben een rechtsbenige, centrale verdediger of 6. Ik ben begonnen met voetballen bij SCO en later naar TSC gegaan. Ik heb erg veel zin in deze nieuwe uitdaging bij Irene en ik hoop dat we er een top seizoen van gaan maken🤝
Ik ben Coen, 21 jaar en middenvelder. Ik voetbal al sinds mijn 5e bij TSC en speel momenteel in TSC O23-1. Komend seizoen stap ik over naar Irene en verruil ik het vertrouwde blauw voor het oranje. Ik heb er super veel zin in en kijk er naar uit om er een mooi seizoen van te maken!!
Hoi, ik ben Joey, 21 jaar oud en voetbal nu bij TSC jo23-1. Ik ben middenvelder en mijn idolen zijn Messi en Ard van Peppen. Jullie gaan me hier herinneren als een van de twee. Ik heb er super veel zin in. We worden kampioen! De groeten!
Graag tot zaterdag en anders tot volgend seizoen!💪⚽️