18/05/2026
Gisteren speelde onze MU22 de kampioenswedstrijd tegen de Barons. Na een lastige eerste helft gingen we met een 37-20 achterstand de rust in, maar onze mannen gaven niet op en knokten zich sterk terug in de wedstrijd. πͺ
Met een kleine selectie werd alles gegeven, maar de inhaalslag bleek nΓ©t niet genoeg. Eindstand: 72-67.
Ontzettend trots op deze toppers voor hun inzet, strijdlust en teamspirit! π
En natuurlijk ook een dikke dankjewel aan al het publiek voor de geweldige support! π₯