02/12/2018
[ Gesprek met de Godenzonen #1 ]
Jaja! Zoals beloofd gaan we in de winterstop alle spelers introduceren. Het is tijd voor de eerste episode van Gesprek met de Godenzonen. Een betere titel zou 'Google Form met de Godenzonen' zijn, maar goed dat ligt niet lekker in de mond he. En dan lijkt het alsof wij als mediateam niks doen. Eerlijk besef die Photoshop-skills.
Nee goed, vandaag worden twee IO'ers geïntroduceerd. Beide zijn erg geliefd bij ons publiek. Peppie is een marathonloper, doorzetter en doelpuntenmaker: kortom een terechte aanvoerder. Rutger is de zelfbenoemde Man van de Grapjes, en dat gaat hem toch verrassend goed af! Daarnaast vind eigenlijk iedereen hem wel ziek schattig. Enjoy het gesprek!
/ PEPIJN GERRITSEN
bijnaam: Pep, Peppie, P**a, Cappie Peppie, Capitano
leeftijd: 21
rugnummer: 10
- Hoe lang zit je bij scoop?
Dit is mijn vierde jaar
- Wat is je zwakke punt?
Kaartjes pakken
- Wat is het zwakke punt van Rutger?
B***n en daardoor z'n stickie kapot slaan op het veld. Of de training afzeggen voor vakkendikso van virgiel?!
- Wat is je slechtste excuus om niet te komen trainen?
Studie
- Hoe lang verwacht je nog over je studie te doen?
3 jaar
- Hoe lang doet Rut nog over z'n studie?
5 jaar
- Hoeveel goede jaren heeft hij nog te gaan?
2
- Wat is het slechtste excuus van Rut om niet te komen trainen?
Ja vakkendikso dan he
/ RUTGER BEEKMANS
bijnaam: Rut, Rutje, Beekie
leeftijd: 20
rugnummer: 12
- Hoe lang zit je bij scoop?
1 jaar en een beetje
- Wat is je favoriete uitspraak tegen de scheids?
Zelfs een blinde ziet het nog beter dan jij!
- Hoe lang verwacht je nog over je studie te doen?
Minstens 5 jaar.
- Wat is je zwakke punt?
Ik ben te makkelijk om over te halen om naar de Steck te gaan... ook al betwijfel ik of dat echt een slecht iets is
- Wat is het zwakke punt van Pepijn?
Dat hij er te weinig strafcorners inschiet denk ik dan toch
- Hoeveel goede jaren heeft P**a nog te gaan?
Dat ligt aan het moment dat hij besluit om naar Ringpass H2 te gaan
- Wat is je slechtste excuus om niet te komen trainen?
Toch wel de vakkendisko (ja Rut noemt het disko)
- Wat is het slechtste excuus van Pepijn om niet te komen trainen?
Skivakantietje met Caro misschien? Terwijl hij die hele fam niet kende?
/ VERSPILDE POTENTIE
Mannen, waarom zijn jullie eigenlijk een koppeltje?
Pep: sowieso het ideale schoonzoon duo
Rut: omdat we allebei leip veel scoren natuurlijk, we hebben dit seizoen samen al 8 goals!
Pep: huh maar ik heb zelf al 8 goals dit seizoen
Rut:
Goed geraden Pep! Het zijn allebei, op hun eigen manier, ideale schoonzoons. Bah! Ze zijn echter ook de mannen met verspilde potentie. Pep is het allang kwijt door vier jaar gebruik te maken van het Scoop-effect. Rutger heeft al zijn talent aan zijn broer gegeven (Jord Beekmans, uitkomend voor Pinoké H1). Maar goed, ook zonder talent zijn het toppers!
Sorry voor dit lange k*t verhaal, DOEI!