Scoop Heren 1

Scoop Heren 1 Welkom op de fantastische Facebook pagina van Scoop Heren 1! Op deze pagina vindt u alles wat er over Scoop Heren 1 te weten valt!

Man man man, 08-01-2016 is niet alleen voor ons een historische dag maar ook voor de vader van SHC Scoop en ex-keeper van Heren 1. Want na jaren van voorbereidingen is hij er eindelijk: de Scoop Heren 1 Facebook pagina. Wij zullen ernaar streven om iedereen een onvergetelijke ervaring te geven bij het bezoeken van deze pagina. Daarom zal deze pagina bestaan uit alle leuke dingen die H1 bezig houdt

, leuke feitjes, leuke verhaaltjes, grapjes, leuke fotootjes en zo nu en dan een prijsvraag! Met een sportieve groet,
Scoop Heren 1

10/09/2019

Supporters, vrienden, familie, groupies,

Zoals jullie weten houden we jullie graag up-to-date over de perikelen van het Vlaggenschip. Het roer moest echter om na de degradatie. Daarom hebben we ervoor gekozen om over te stappen op Instagram. Een nieuwe start, een schone lei. Spannende wedstrijdverslagen (dit keer niet alleen als we winnen), een bloedstollende vrijdagcompetitie (dit jaar wel eerlijk bijgehouden) en roerende spelersintroducties (dit jaar gaan we wel iedereen af). Ga er niet vanuit dat we deze beloftes allemaal nakomen. Maar een follow en een paar likes is het zeker wel waard. Elke jubileumvolger krijgt een s/o, dus ga snel naar onze pagina!

https://www.instagram.com/scooph1/

Groetjes van het heringerichte mediateam, zonder Ockers!

PS: voor de mensen zonder instagram, we zullen hier zo nu en dan hier nog wel eens wat posten! Nee tulek nie gewoon insta aanmaken

Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.

[ Gesprek met de Godenzonen  #6 ]Na het voorstellen van de eerste helft van het team bleef het een tijdje stil: het medi...
14/05/2019

[ Gesprek met de Godenzonen #6 ]

Na het voorstellen van de eerste helft van het team bleef het een tijdje stil: het mediateam was op vakantie! Zelfs over de overwinning van afgelopen weekend is geen stukje geschreven. Tijdens hun vakantie kwamen de MediaMannen (ik ben niet gek) twee Bourgondiërs tegen. Daarom de hoogste tijd om ze eens beter voor te stellen.

/ THOMAS BOOGAART
Bijnaam: Tho, Thootje, Hole-In-One
Leeftijd: 24
Rugnummer: 3
- Hoelang zit je bij Scoop?
3 jaar
- Wat is je favo uitspraak tegen de scheids?
Scheids hoe lang nog?
- Wat je zwakke punt?
Te weinig solo’s
- Wat is het zwakke punt van Berry?
Nooit vrijdag steckie
- Hoeveel goede jaren heeft hij nog?
6.9 in het hockey
- Wat is jouw slechtste excuus om niet te komen trainen?
Ben er gewoon altijd (en dat op die leeftijd!)
- Hoelang verwacht je nog over je studie te doen?
plusminus paar maandjes

/ BERRY
Bijnaam: Joost Berendsen, Berrie, Beggie
Leeftijd: 24
Rugnummer: 5
- Hoelang zit je bij Scoop?
Dit is mijn derde seizoen
- Wat is je favo uitspraak tegen de scheids?
WAT DOE JE!!!1!
- Wat je zwakke punt?
Snelheid (traag van bizzey ken je die die is nieuw he)
- Wat is Tho zijn zwakke punt?
Zelfvertrouwen op het veld
- Wat is het slechtste excuus van Thomas om niet te komen trainen?
‘ben er altijd al’
- Hoeveel goede jaren heeft hij nog?
1 jaar
- Hoelang verwacht je zelf nog over z'n studie zal doen?
1 jaar
- Hoelang verwacht je dat Tho nog over zijn studie gaat doen?
Langer dan hij zelf zegt

Waarom zijn jullie aan elkaar gekoppeld?
Thomas: ‘We hebben allebei zo’n kek Forze jackie’.
True, maar waarom hebben jullie zo’n kek Forze jackie?
Berry: ‘Forze, waterstof, racen is supermooi’

Dat Thomas zo’n Forze jack heeft is compleet terecht, Thomas de Trein op rechtsback sprint iedereen voorbij. Berry daarentegen is even sloom als die andere Joost (Kuitert, red.). Ze zijn daarom ook niet gekoppeld omdat ze beide dat jasje hebben. Berry was in het seizoen 2016/17 dé vedette van Heren 2. Het seizoen daarna was Thomas de grote man. Dit seizoen zijn ze meer dan terecht speler van het Vlaggenschip! Tot snel, doei!

[ update ]Jaja! Na een week of drie mogen we eindelijk weer aan de bak! Sinds de winterstop is er maar één wedstrijdvers...
04/05/2019

[ update ]

Jaja! Na een week of drie mogen we eindelijk weer aan de bak! Sinds de winterstop is er maar één wedstrijdverslag geschreven, voor die winstpartij op Doe POtdommie IEts. Daar is het tot nu toe bij gebleven. De afgelopen twee weekenden kwam er ook geen verslag, maar er waren ook geen wedstrijden. Dus niet gelijk denken dat we verloren hebben joh.. Wat een vooroordeel.

Over vooroordelen gesproken, daar hebben we het met elkaar over gehad tijdens het jaarlijkse teamweekend! 'Je hebt rijke ouders' en 'je zuipt veel' kwamen langs, maar we hebben ook daadwerkelijk wat geleerd over elkaar. Daarnaast werden de koppen bij elkaar gestoken hoe het verder moet tot de rest van het seizoen. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt, in teamverband en individueel. Natuurlijk hebben we meer gedaan dan dit, we hebben een leuke Koningsnacht en -dag gehad in Amersfoort Centje en heerlijk vertoeft bij de Karel Doormangroep. Er is geboulderd en gepitch-en-putt: s/o naar Thomas voor het halen van een hole-in-one bij hole 10 (echt gebeurd) !

Wij hebben vertrouwen in de laatste vijf wedstrijden! We hopen dat dit teamweekend ons een boost heeft gegeven en we goede resultaten neer kunnen zetten. Dat kunnen wij echter niet alleen, we zien jullie graag langs de zijlijn bij de thuiswedstrijden!

En ohja we gaan de andere helft van het team ook nog voorstellen, leek ons van het mediateam leuk om pas aan het einde van het seizoen te laten weten wie er in het team zit. Ik bedoel Toscaanse Bruiloft is toch ook een k*tfilm.

Paul de Leeuw hè. Stinkt geloof ik
Denk t wel eh

21/03/2019

[Dopie H1 - SHC Scoop H1 2-4]

Heuhhh zijn we weer, en uiteraard met goed nieuws.
Niet was er alleen weer een legendarisch TD met gratis ijsjes, ook zijn er drie punten gepakt en wel tegen Dopie! Beide teams hadden er zin in, uiteraard al voor de wedstrijd begon, zo werd ons duidelijk uit het gebrul dat uit de kleedkamers kwam (Berry bedankt!). Een betere voorbereiding konden we ons niet wensen en zo stond iedereen dan ook fris, gefocust, en fruitig op het veld - behalve Rutje, die was de avond ervoor zuipen met de gasten van Dopie. Hoewel de toon tijdens de wedstrijd al snel was gezet met gejaag, getrek en geduw over en weer, wisten de Superhelden in Scoopgroen er al vrij snel ééntje te prikken. Hoewel het uiteindelijk toch nog spannend werd door een tweede goal van Dopie waarna de stand op 2-3 kwam, waren de Godenzonen uiteindelijk toch oppermachtig. Met een 2-4 eindstand konden op TD uiteindelijk de voetjes van de vloer. Inmiddels wordt er alweer voorbereid op de volgende pot, uit tegen Waalwijk, wat ervoor kan zorgen dat we uit de gevarenzone (directe degradatie) komen. Zin an! Groetjes

16/03/2019

DOPIE H1 – SCOOP DELFT H1
zondag 16 maart, 14:45

‘Scoop die ligt eruit, ligt eruit! Scoop die ligt eruit!’ galmde het in november op het sportcentrum. Nee, dit waren niet een stel 13-jarigen, het waren de mannen van Dopie. Geef ze eens ongelijk, ze hadden ons hoogstpersoonlijk uit het bekertoernooi gekickt. Het Mediateam heeft vernomen dat ze zelf nog steeds meedoen voor de Silver Cup! Ohnee ze liggen er ook al uit haha

Morgen krijgen we een uitgelezen mogelijkheid om revanche te nemen. Veldje uno ligt er weer heerlijk bij na een heftige operatie in de winterstop. Op een paar vierkante hechtingen na zie je er niks van! Wat je wel gaat zien, is een getergd en geteisterd Scoop dat voor zijn kansen moet gaan vechten de tweede seizoenshelft. Dopie staat op dit moment zes punten voor, we moeten winnen om aansluiting te houden. We hebben de punten sowieso hard nodig in de strijd tegen degradatie. Vorig seizoen werd Dopie in de voorlaatste wedstrijd met 5-1 verslagen. De wedstrijd wordt vaak in één adem met Nederland – Spanje 5-1, Nederland – Brazilië 2-1 en Real Madrid – Ajax 1-4. Het was een omslagpunt voor ons, wat uiteindelijk resulteerde in lijfsbehoud. Laten we hopen dat morgen dezelfde antidote kan worden losgelaten op de Scoopers. S/o Travis Scott. We hopen jullie allemaal om kwart voor 3 langs de lijn van veld 1 te zien!

Het is zelfs een Super Sunday! Alle teams spelen thuis, met maar liefst vier derby’s tussen Scoop en Dopie. Naast het vlaggenschip treden ook Dames 1, Dames 2 en Heren 2 aan tegen de babyblauwen. X schijnt de hele dag het epicentrum van entertainment te worden. Neem iedereen die je kent en niet kent mee, zodat we een nieuw Project krijgen!

[ Gesprek met Godenzonen  #5 ]/GEERT JAN MEPPELINKBijnaam: Geert, die gast uit 2000, WildersLeeftijd: 18Rugnummer: 4- Ho...
10/03/2019

[ Gesprek met Godenzonen #5 ]

/GEERT JAN MEPPELINK

Bijnaam: Geert, die gast uit 2000, Wilders
Leeftijd: 18
Rugnummer: 4

- Hoelang zit je bij Scoop?
1,5 jaar
- Wat is je favo uitspraak tegen de scheids?
Dankuwel goed gefloten
- Wat je zwakke punt
Rechterenkel
- Wat is Paul's zwakke punt?
Mobike (zie foto)
- Hoeveel goede jaren heeft Paul nog?
12
- Wat is jouw slechtste excuus om niet te komen trainen?
was vorige week al geweest
- Wat is het slechtste excuus van Paul om niet te komen trainen?
nvt, heeft nooit excuusjes
- Hoelang verwacht je zelf nog over je studie te doen?
minimaal een jaartje
- Hoelang verwacht je dat Paul nog over z'n studie zal doen?
maximaal een jaartje

/PAUL VAN KESSEL

Bijnaam: Paulus, de Leeuw
Leeftijd: 21
Rugnummer: 6

- Hoelang zit je bij Scoop?
3 jaar
- Wat is je favo uitspraak tegen de scheids?
Geef dan voordeel!
- Wat je zwakke punt
Opletten tijdens uitleg
- Wat is Geert's zwakke punt?
Z'n bitje uit de wasmachien houden
- Hoeveel goede jaren heeft Geert nog?
Zijn eerste jaar als student heeft hem aardig wat bonus kilogrammetjes opgeleverd. Zoals hij zelf zegt, kan hij over een paar jaar zijn toetreding tot de club van 100 vieren.
- Wat is jouw slechtste excuus om niet te komen trainen?
Ik heb niet zo veel zin vandaag, misschien morgen wel.
- Wat is het slechtste excuus van Geert om niet te komen trainen?
Z'n swapfiets is kapot en hij heeft nog geen nieuwe (als ie mobike zou hebben, had ie dit probleem niet)
- Hoelang verwacht je dat Geert nog over zijn studie gaat doen?
Hij pas een jaartje bezig dus heren 1 kan nog lang van hem genieten
- Hoelang verwacht je zelf nog over z'n studie zal doen?
Geen haast dus minimaal 2.5 jaar.
- Waarom denk je dat jullie een koppeltje zijn?
We moeten de eer van oud heeren 2 spelers hoog houden

En wederom het goede antwoord! Beide boys doen hun stinkende best om zowel op het veld als tijdens de derde helft, de heeren 2 spirit te vertegenwoordigen waar zij vorig seizoen nog zo onmisbaar bleken. Hun transfer naar het vlaggenschip is voor beide partijen inmiddels goud gebleken waar zij week in, week uit, respectievelijk de binnenkant en de zijlijn bedienen op het middenveld.

Tot het volgende bericht!

[ Gesprek met Godenzonen  #4 ]Na een toepasselijk lange radiostilte is het natuurlijk weer tijd voor een nieuwe ronde! D...
12/02/2019

[ Gesprek met Godenzonen #4 ]

Na een toepasselijk lange radiostilte is het natuurlijk weer tijd voor een nieuwe ronde! Deze keer worden de bruurs Laurens en Maarten geïntroduceerd!

/LAURENS VAN LAAR

Bijnaam: Lau, Lautje, Taylor Lautner
Leeftijd: 20
Rugnummer: 13

- Hoelang zit je bij Scoop?
2 jaar
- Wat is je favo uitspraak tegen de scheids?
Pannekoek!
- Wat je zwakke punt
“Weet ik veel”
- Wat is Maarten’s zwakke punt?
Kan geen geheim bewaren (Op de redactie vermoeden we een vertrouwensbreuk aankomen)
- Hoeveel goede jaren heeft Maarten nog?
69 (hihi)
- Wat is jouw slechtste excuus om niet te komen trainen?
Geen zin
- Wat is het slechtste excuus van de ander om niet te komen trainen?
Idk (Lau kan dus wel geheimen bewaren)
- Hoelang verwacht je zelf nog over je studie te doen?
1 jaartje
- Hoelang verwacht je dat de ander nog over z'n studie zal doen?
4 jaren lang

/MAARTEN VAN LAAR

Bijnaam: maart, “die gast na februari”
Leeftijd: 23
Rugnummer: 9

- Hoelang zit je bij Scoop?
4 jaar
- Wat is je favo uitspraak tegen de scheids?
Zak hooi (is niet bekend of dit ooit daadwerkelijk wgeëxclameerd is tegen een scheids)
- Wat je zwakke punt
Rennen
- Wat is Lauren’s zwakke punt?
Verliest altijd in de de derde helft
- Hoeveel goede jaren heeft Maarten nog?
4
- Wat is jouw slechtste excuus om niet te komen trainen?
Claimt zelf nooit slechte excuses te hebben
- Wat is het slechtste excuus van de ander om niet te komen trainen?
Verhuizen
- Hoelang verwacht je zelf nog over je studie te doen?
3 (op de redactie wachten we nog altijd op het aanbreken van zijn goede jaren)
- Hoelang verwacht je dat de ander nog over z'n studie zal doen?
1
- Waarom denk je dat jullie een koppeltje zijn?
Wat denk je zelf?

En dat is natuurlijk het enige logische antwoord aangezien het er zo dik bovenop ligt. Niet alleen dragen beide dezelfde achternaam en komen ze beide uit Nieuwkoop, het zijn ook nog broers! Met man en macht slepen ze elkaar door alle pieken en dalen die een Scoop H1- carrière nou eenmaal met zich meebrengt. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de onmogelijk vele feestjes die de heertjes bezoeken, een trekje dat ze hebben overgehouden aan hun Nieuwkoop-verleden waar Club W jarenlang onveilig werd gemaakt. In de woorden van Gebroeders Ko: “wij slaan nooit een feestje over, wij zullen altijd gaan”. Wel vet, beetje sneu. We hopen nog vele jaren van beide boys te mogen genieten, voornamelijk naast het veld natuurlijk. De gewilde transfer naar H2 zit er dus volledig niet in toch Lau?

[ Gesprek met Godenzonen  #3 ]Het is weer tijd voor een nieuwe ronde! Deze keer worden er twee vaste krachten achterin g...
18/12/2018

[ Gesprek met Godenzonen #3 ]

Het is weer tijd voor een nieuwe ronde! Deze keer worden er twee vaste krachten achterin geïntroduceerd. Er is echter nog veel meer wat RUben en BENschop bindt, zo zijn ze geregeld aan de bar te vinden samen, in dit geval met Dries Roelvink.

/ RUBEN VAN DER HEIJDEN

Bijnaam: Ruub, Ruubje, "Ru-ben vandaag wat later"
Leeftijd: 23
Rugnummer: 16

- Hoe lang zit je bij scoop?
5 jaar
- Wat is je favoriete uitspraak tegen de scheids?
"Je lult uit je nek" - door Michiel Ockers (Ruubje begreep de vraag niet, het ging natuurlijk over een favo uitspraak gedaan door hemzelf...)
- Wat is je zwakke punt?
Op tijd komen
- Wat is Michiel z’n zwakke punt?
Mentaal
- Wat is je slechtste excuus om niet te komen trainen?
7 liter bier gedronken voor de training
- Wat is het slechtste excuus van Michiel om niet te komen trainen?
Huiswerk
- Hoeveel goede jaren heeft hij nog te gaan?
3 jaar
- Hoe lang verwacht je nog over je studie te doen?
3 jaar (Denk 't niet he..)
- Hoe lang doet Michiel nog over z'n studie?
3 jaar
- waarom denk je dat jullie een koppeltje zijn?
Puur geluk

/ MICHIEL BENSCHOP

Bijnaam: Benschop, BEN
Leeftijd: 23
Rugnummer: 7

- Hoe lang zit je bij scoop?
2 weken
- Wat is je favoriete uitspraak tegen de scheids?
Claimt zelf nooit iets tegen de scheids te zeggen
- Wat is je zwakke punt?
Inschrijven bij minimaal één studentenvereniging
- Wat is Ruub z’n zwakke punt?
Inschrijven bij maximaal één studentenvereniging
- Wat is je slechtste excuus om niet te komen trainen?
carnaval
- Wat is het slechtste excuus van Ruub om niet te komen trainen?
Iets met "de ouders van m'n vriendin"
- Hoeveel goede jaren heeft hij nog te gaan?
Nog hooguit 3 Hudito TD's. Daarna geeft zijn lever het op, of wat er dan nog van over is.
- Hoe lang verwacht je nog over je studie te doen?
3 jaar
- Hoe lang doet Ruub nog over z'n studie?
Zal Proteus eerder uitspelen dan studie afronden
- waarom denk je dat jullie een koppeltje zijn?
één woord: RuBenschop

En dat is natuurlijk volledig het goede antwoord! Beide heren wisten het tot dit jaar niet, maar zijn natuurlijk al vanaf hun geboorte meant to be. Dit straalt natuurlijk ook af op hun samenspel: wanneer de één het verneukt (Ruben) is de ander er altijd weer om een stapje extra te doen om het Vlaggenschip uit de penarie te helpen (Benschop). Hun connectie ligt alleen wel wat dieper natuurlijk, want ook op het zuip-vlak vullen ze elkaar mooi aan. Waar Ruben met gemak 7 liter bier wegzet voor een training, heeft Michiel er geen enkele moeite mee een flesje sterk bij de Steck te halen (want die hebben ze... niet), die met een homeopathische hoeveelheid cola aan te lengen, en vervolgens tussen het regelen door die in z'n uppie op te slurpen.
Wat een prachtverhaal weer, DOEI

[ Gesprek met de Godenzonen  #2 ]Vorige week hebben we twee IO’ers geïntroduceerd. Het leek ons leuk om nog even in het ...
09/12/2018

[ Gesprek met de Godenzonen #2 ]

Vorige week hebben we twee IO’ers geïntroduceerd. Het leek ons leuk om nog even in het creatieve hoekje te blijven, voordat we overgaan op de technische bollebozen. Vandaar dat we afreizen naar de mooiste faculteit van de TU Delft: de Faculteit Bouwkunde. Het is de third place voor Michiel en Jort, die liever hier tijd doorbrengen dan thuis. Niet zo gek als je woont op de Prof. Evertslaan en Korvezeestraat. Maar goed, veel plezier met deze twee knutselaars!

/ MICHIEL OCKERS

bijnaam: Ockers, Chiel
leeftijd: 22
rugnummer: 2

- Hoe lang zit je bij scoop?
4 jaar
- Wat is je favoriete uitspraak tegen de scheids?
Je lult uit je nek!!
- Wat is je zwakke punt?
Ik wil te graag winnen
- Wat is Jort z’n zwakke punt?
Het niet hebben van goede punten
- Wat is je slechtste excuus om niet te komen trainen?
Excursie voor studie in het weekend
- Wat is het slechtste excuus van Jort om niet te komen trainen?
"Dan hoef ik zondag ook niet mee te doen"
- Hoeveel goede jaren heeft hij nog te gaan?
Die moeten nog komen, hoop ik voor 'm
- Hoe lang verwacht je nog over je studie te doen?
2 jaar
- Hoe lang doet Jort nog over z'n studie?
Heeft z'n bachelor nog niet eens, zeker 3,5 jaar

/ JORT VAN DEN BROEK

bijnaam: Kech
leeftijd: 21
rugnummer: 8

- Hoe lang zit je bij scoop?
3e seizoen
- Wat is je favoriete uitspraak tegen de scheids?
Iets intellectueels, om te compenseren voor een ordinaire overtreding
- Wat is je zwakke punt?
Dom balverlies lijden
- Wat is het zwakke punt van Michiel?
Hij erkent zijn zwakke punten niet
- Hoeveel goede jaren heeft Ockers nog te gaan?
Niet veel, hij gaat teveel met oude vrouwen om.
- Wat is je slechtste excuus om niet te komen trainen?
BkBeats
- Wat is het slechtste excuus van Michiel om niet te komen trainen?
Excursie voor studie, in het weekend haha
- Hoe lang doet hij nog over z'n studie?
Langer dan ik.
- Hoe lang verwacht je zelf nog over je studie te doen?
5 minuutjes

/ DOEI

Mediateam: ‘Wat is beter, regelen met een chick uit 2000 of een relatie hebben met een chick die vijf jaar ouder is?’
Michiel: ‘Sws relatie, s/o Josette’
Jort: ‘Faka met deze vragen man bro, ik krijg jnoen’
Mediateam: ‘Oke laatste vraag, waarom zijn jullie gekoppeld?’
Michiel: ‘Van de BrOckers?’
Jort: ‘Ja dat moet wel de reden zijn idd’
Mediateam: ‘Nee jongens, jullie zijn allebei lid van het mediateam!’
Jort: ‘Ohja das waar ook. Michiel schrijf jij ons eigen stukje even?’
Michiel: ‘Nee man geen tijd’
Mediateam: ‘DOEI!’

[ Gesprek met de Godenzonen  #1 ]Jaja! Zoals beloofd gaan we in de winterstop alle spelers introduceren. Het is tijd voo...
02/12/2018

[ Gesprek met de Godenzonen #1 ]

Jaja! Zoals beloofd gaan we in de winterstop alle spelers introduceren. Het is tijd voor de eerste episode van Gesprek met de Godenzonen. Een betere titel zou 'Google Form met de Godenzonen' zijn, maar goed dat ligt niet lekker in de mond he. En dan lijkt het alsof wij als mediateam niks doen. Eerlijk besef die Photoshop-skills.

Nee goed, vandaag worden twee IO'ers geïntroduceerd. Beide zijn erg geliefd bij ons publiek. Peppie is een marathonloper, doorzetter en doelpuntenmaker: kortom een terechte aanvoerder. Rutger is de zelfbenoemde Man van de Grapjes, en dat gaat hem toch verrassend goed af! Daarnaast vind eigenlijk iedereen hem wel ziek schattig. Enjoy het gesprek!

/ PEPIJN GERRITSEN

bijnaam: Pep, Peppie, P**a, Cappie Peppie, Capitano
leeftijd: 21
rugnummer: 10

- Hoe lang zit je bij scoop?
Dit is mijn vierde jaar
- Wat is je zwakke punt?
Kaartjes pakken
- Wat is het zwakke punt van Rutger?
B***n en daardoor z'n stickie kapot slaan op het veld. Of de training afzeggen voor vakkendikso van virgiel?!
- Wat is je slechtste excuus om niet te komen trainen?
Studie
- Hoe lang verwacht je nog over je studie te doen?
3 jaar
- Hoe lang doet Rut nog over z'n studie?
5 jaar
- Hoeveel goede jaren heeft hij nog te gaan?
2
- Wat is het slechtste excuus van Rut om niet te komen trainen?
Ja vakkendikso dan he

/ RUTGER BEEKMANS

bijnaam: Rut, Rutje, Beekie
leeftijd: 20
rugnummer: 12

- Hoe lang zit je bij scoop?
1 jaar en een beetje
- Wat is je favoriete uitspraak tegen de scheids?
Zelfs een blinde ziet het nog beter dan jij!
- Hoe lang verwacht je nog over je studie te doen?
Minstens 5 jaar.
- Wat is je zwakke punt?
Ik ben te makkelijk om over te halen om naar de Steck te gaan... ook al betwijfel ik of dat echt een slecht iets is
- Wat is het zwakke punt van Pepijn?
Dat hij er te weinig strafcorners inschiet denk ik dan toch
- Hoeveel goede jaren heeft P**a nog te gaan?
Dat ligt aan het moment dat hij besluit om naar Ringpass H2 te gaan
- Wat is je slechtste excuus om niet te komen trainen?
Toch wel de vakkendisko (ja Rut noemt het disko)
- Wat is het slechtste excuus van Pepijn om niet te komen trainen?
Skivakantietje met Caro misschien? Terwijl hij die hele fam niet kende?

/ VERSPILDE POTENTIE

Mannen, waarom zijn jullie eigenlijk een koppeltje?
Pep: sowieso het ideale schoonzoon duo
Rut: omdat we allebei leip veel scoren natuurlijk, we hebben dit seizoen samen al 8 goals!
Pep: huh maar ik heb zelf al 8 goals dit seizoen
Rut:

Goed geraden Pep! Het zijn allebei, op hun eigen manier, ideale schoonzoons. Bah! Ze zijn echter ook de mannen met verspilde potentie. Pep is het allang kwijt door vier jaar gebruik te maken van het Scoop-effect. Rutger heeft al zijn talent aan zijn broer gegeven (Jord Beekmans, uitkomend voor Pinoké H1). Maar goed, ook zonder talent zijn het toppers!

Sorry voor dit lange k*t verhaal, DOEI!

28/11/2018

[SHC Scoop - Souburgh 4-4]

Hoog over
Heel hoog over
Backhand
Over
Heel hoog
Jort
Uiteraard
Maar wel hard
En hoog over

Een prachtige samenvatting van een zwaarbevochten gelijkspel. Welgeteld één (1) punt hebben de Godenzonen in Groen weten te bemachtigen, dankzij enerzijds het engelen-geduld en anderzijds de vechtlust van Cappie Peppie P**a Gerritsen. Ook al betekent dit schamele puntje dat de stijgende lijn er wel weer zo'n beetje in zit, toch voelden de bulderende fans langs de lijn, iedereen van het Vlaggenschip zelf en het mediateam zich flink bestolen. Want sinds wanneer mag je iemand een trap geven? En is een sliding met twee benen gestrekt geen kaart waard? En waarom kregen wij nou een kaart voor praten terwijl de tegenstander dat de hele wedstrijd deed? De kater van maandagochtend werd echter maar deels door de uitslag (4-4) veroorzaakt.

Zoals al eerder aangegeven was het zondagavond feest, iets met TD, iets met kerst. Het duurde even voordat de uitslag van de laatste wedstrijd van de eerste seizoenshelft vergeten werd, maar toch gingen de voetjes uiteindelijk van de vloer (en op de bar), en vloeide het bier de spuigaten uit.

Ook al is het sinds zondag winterstop, blijf toch maar de Facebook in de gaten houden! Alle heren van het vlaggenschip zullen geïntroduceerd worden! JOE

20/11/2018

[iets met zondag]

Er moet natuurlijk weer een stukje worden geschreven. Iets met weer geen punten, iets met headfirst slidings maken, iets met steeds voor komen te staan en toch verliezen, iets met drie gele kaarten... Toch is er voor gekozen te focussen op komende zondag. Iets met punten pakken, iets met TD. We mogen op ons eigen veld namelijk weer eens tegen Souburgh die inmiddels ook al de nodige puntjes hebben laten liggen. Voor ons een zeer belangrijke wedstrijd, we kunnen onszelf zo vlak voor de winterstop de gevarenzone uitwerken. Veel belangrijker natuurlijker is het feest dat die dag zal plaatsvinden, iets met een T, iets met een D, iets met kerst.

De laatste vrijdagavondcompetitie heeft u nog tegoed, tot zondag om half drie langs de lijn!

Adres

Mekelweg 8
Delft
2628CD

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Scoop Heren 1 nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen