14/06/2026
Ronald Groen en Bas Oskam uitgeroepen tot Vrijwilligers van het Jaar!
Al jarenlang zetten Ronald en Bas zich met enorme betrokkenheid in voor de bar en kantine van onze vereniging. Dankzij hun inzet, energie en verantwoordelijkheid staat er een kantine waar we trots op mogen zijn. Mede door hun bijdrage is FC De Bilt nog altijd officieel ‘Dé kantine van Nederland’.
Uit handen van Cees-Jan Kersten ontvingen Ronald en Bas de jaarlijkse Rens Kersten Bokaal. Deze bijzondere onderscheiding wordt uitgereikt aan vrijwilligers die zich op uitzonderlijke wijze hebben ingezet voor FC De Bilt.
Dit jaar kreeg de uitreiking een extra bijzondere betekenis. Rens Kersten overleed eerder dit jaar. Juist daarom zijn we ontzettend dankbaar en trots dat we deze mooie traditie uit zijn naam kunnen voortzetten en de waardering voor onze bijzondere vrijwilligers kunnen blijven uitspreken.
Ronald en Bas: bedankt voor jullie jarenlange inzet, betrokkenheid en alles wat jullie voor FC De Bilt betekenen. Deze bokaal is meer dan verdiend!