30/04/2020
Beste leden,
Hoe gaat het met jullie? Wij missen jullie. Allereerst willen wij jullie enorm bedanken voor jullie medewerking en begrip tijdens deze bizarre tijd waar we allemaal in zitten. Het voelt voor ons heel vreemd en vooral machteloos om tijdens deze periode jullie niet te zien in de lessen. Doordat jullie de contributies door laten lopen, waar wij enorm dankbaar voor zijn, kunnen wij straks gelukkig weer opengaan als het mag en weer gaan knallen met lessen. Uiteraard gaan wij jullie hierin zoveel mogelijk tegemoet komen.
Gelukkig hebben we groen licht gekregen om in ieder geval van start te mogen gaan met de jeugdlessen 18 jaar . Dit mag alleen buiten plaatsvinden dus niet binnen in de zaal! Dit alles gaat in overleg met de gemeente Bunschoten en volgens de richtlijnen van het RIVM.
Dit betekent dat je omgekleed moet aankomen met buitenschoenen en evt een vestje. Er is geen mogelijkheid om binnen om te kleden of gebruik te maken van het toilet! Vergeet dus niet thuis even naar het toilet te gaan! Ouders willen jullie dit duidelijk naar de kinderen melden.
We hebben een half uur wisseltijd tussen de lessen gehouden zodat er ruim voldoende tijd is om te komen en te gaan. Graag rekening hiermee houden met brengen en ophalen.
Kinderen 12 jaar mogen met elkaar sporten zonder de 1,5 meter. Jeugd 18 jaar mag komen sporten rekening houdend met de 1,5 meter tussen iedereen in.
De lessen zullen dus buiten worden gegeven. Denk aan Bootcamp/Kidscombat in ieder geval lekker energie kwijt en met elkaar weer plezier maken. En voor rust voor de ouders!
Het is voor ouders niet mogelijk om het uurtje dat je kind komt sporten om te blijven kijken. Helaas mogen wij vanuit de gemeente dit niet toestaan.
Wij vinden net als de gemeente Bunschoten dat ieder kind tijdens deze periode de mogelijkheid moet hebben om te kunnen sporten. Dus neem je vriendje, vriendinnetje, neefje of nichtje mee. Mocht je dit willen doen, graag even een mail naar [email protected] met naam, leeftijd en email van die persoon. Wij kunnen veel kinderen op het buitenterrein kwijt, maar moeten toch rekening houden met de ruimte.
De lessen zijn verdeeld in 2 groepen jeugd van 6 tm 12 jaar en 12 tm 18. Via de app Pay N Plan kan je de lessen inboeken. Je mag zo vaak komen als jij wilt.
Maandag t/m Woensdag
14.30 - 15.30 kinderen 6 t/m 12 jaar
16.00 - 17.00 Jeugd 12 t/m 18 jaar
Sportieve groet,
Waltman team