VVV03 t 6de

VVV03 t 6de Het vriendenteam van VVV03
Actief sinds het seizoen 2014/2015

Wij zijn erbij! Over een paar uur weten we of we gewonnen hebben bij De Beste Derde Helft!
16/04/2016

Wij zijn erbij! Over een paar uur weten we of we gewonnen hebben bij De Beste Derde Helft!

Terugblik op een geslaagd feest!!!
22/03/2016

Terugblik op een geslaagd feest!!!

Eerste DJ op de FISSA FISSA FISSA line-up van Het Ultieme 2000s Feestje (VVV '03 heren 6) is Donny Brasco! Donny Brasco ...
23/02/2016

Eerste DJ op de FISSA FISSA FISSA line-up van Het Ultieme 2000s Feestje (VVV '03 heren 6) is Donny Brasco! Donny Brasco bouwt al jaren feestjes door heel Nederland en Spanje. Zo is hij regelmatig te zien in de beachclubs van Mallorca (Shooters, Crazy's), maar ook in ons eigen kikkerlandje is hij zeer gewild (Bloemendaal ###L, Aftergooi, Candyclub). Brasco draait van eclectisch tot feest en krijgt daarmee telkens weer alle vrouwen aan het dansen. Wat is er nou mooier na een zware voetbaltraining dan een hoop vrouwen zien twerken op de plaatjes van Donny Brasco? Juist, bier. Maar daarbuiten he-le-maal niets! Tot vrijdag!

De Guardiola van VVV03'6. Onze redder in nood, die een relatief ondankbare taak toch op zich heeft genomen, sinds vorig ...
02/01/2016

De Guardiola van VVV03'6. Onze redder in nood, die een relatief ondankbare taak toch op zich heeft genomen, sinds vorig jaar winter onze man aan de zijlijn die ons aanstuurt en naar de punten lijdt.

Vorig jaar hebben we dankzij een eindspurt de 9de plaats behaald, dit jaar hebben we we dankzij een goed begin de 6de plaats al in handen.

Bij deze Francois, van harte!!
En mogen we nog lang van jouw leiderschap genieten en vruchten plukken, zowel de 2 helften op het veld, als de gezamelijke 3de helft in de kantine.

17/12/2015

Wij als VVV'03 6 zijn een van de leukste gezelligste teams van venlo. Wij zijn namelijk geselecteerd voor de Beste Derde Helft. Dit houdt in dat wij een feest "moeten" organiseren. Ookal feesten wij ieder weekend met z'n alle. Dit feest gaat in 2016 plaats vinden, we zullen jullie op de hoogte houden hiervan. (Misschien wel met een leuke win en deel actie). Wij hopen dat jullie ons zullen ondersteunen in onze race naar deze prijs!

Vorige week hadden we weer een jarige jop in ons midden! Jules Verheijen, onze jonge talentvolle rechtsback, werd 19 jaa...
29/09/2015

Vorige week hadden we weer een jarige jop in ons midden! Jules Verheijen, onze jonge talentvolle rechtsback, werd 19 jaar jong! De 'Gregory van der Wiel' van 't zesde wist ons de laatste wedstrijden te verbazen met zijn messcherpe tackles en sterke verdedigende acties. Het ziet er allemaal een beetje uit als Donald Duck die probeert Lionel Messi te stoppen, maar onze Jules is dan wel iets effectiever! Ga zo door Jules en nog proficiat!

15/09/2015

Afgelopen zondag mochten wij eindelijk weer aantreden in de competitie. Vol goede moed aan de aantrap verschenen tegen VOS 5, samen met 2 spelers van de A1 en 2 van het 5de aangezien we blessuregevallen hadden helaas. Na een gelijk opgaand begin opende VOS uit een voorzet de score door goed in de korte hoek richting de grond te koppen. Na een tijdje kwamen we er goed uit en dit leidde tot een goede actie van Chris die goed terug legde op Thijs en hij maakte het eerste doelpunt van het seizoen voor ons. Het ging echter snel weer fout. Na een vrije trap werd er hands gemaakt in het strafschopgebied en een penalty werd gegeven, deze werd binnengeschoten en dit leidde tot de 2-1. Voor rust waren er nog wat kansen en bij een corner werd er tevergeefs ( echter wel terecht ) voor hands geappeleerd. Na rust ging het weer gelijk op en na een serie van overtredingen maakte de nr 17 van VOS een smerige overtreding op Remco wat hem de gele kaart en dus 10 minuten kosten. Ondanks het ondertal situatie kwam VOS op een 3-1 wat op dat moment echter wel terecht was. Toen het doelpunt viel gingen we onze rug weer rechten. Dit leidde direct tot kansen en ook tot een doelpunt, 3-2 van onze debutant Victor. Dit was voor ons het sein om door te zetten en uit een scrimage leidde dit tot de 3-3 door een kopbal van Rico. Na de 3-3 waren er nog kansen over en weer maar kwamen we niet verder als 3-3. Over de hele wedstrijd een terechte uitslag.

Onze man of the match was: Sam Janssen

Aankomende zondag de uitwedstrijd tegen Baarlo. Waar we vorig jaar herrineringen aan hebben ( 7-1 en 1-2 winst ). Dit hopen we dit jaar door te trekken met wederom een overwinning. Zondag om 12:30 trappen we af in Baarlo. Iedereen is van harte welkom om ons te komen aanmoedigen en naar de overwinning te schreeuwen

We hebben weer een jarige! Vandaag wordt onze eigen 'Cristiano Ronalda' Dylan Lommen 22 jaartjes jong. Deze buitenspeler...
15/09/2015

We hebben weer een jarige! Vandaag wordt onze eigen 'Cristiano Ronalda' Dylan Lommen 22 jaartjes jong. Deze buitenspeler wordt met de week een grotere waarde voor 't zesde. Ontzettend snel en (soms net iets te) enthousiast. Ach, één ding is zeker: hij krijgt de ploeg altijd aan het lachen als hij in het veld staat. Dylan, gefeliciteerd!

Dan hebben we deze zomerstop nog twee jarigen aan ons voorbij laten gaan. Aangezien we dat niet graag doen, zetten we ze ook nu meteen nog even in het zonnetje.

Onze zelfgenoemde spits (eigenlijk rechtsback) Danny Janssen werd 26 augustus 21! Dat werd uitbundig gevierd door het team in stamkroeg Scala, waardoor het toernooi de dag erna niet zo vlekkeloos verliep. Danny Janssen noemt zichzelf graag 'Zlatan Ibrahimovic', maar hij bleek vorig seizoen toch meer de 'Fernando Torres' van 't Zesde. Aangezien Danny stiekem gewoon heel goed kan voetballen, maar dan als rechtsback, houden we het maar bij de Dani Alves van het team. Danny we zijn blij met je (,vooral als rechtsback), gefeliciteerd!

Last but not least: het scheermes van ons team, Ron Vestjens. De 'Pepe' van 't Zesde werd op 23 augustus ook 21 jaar! Ron is een betrouwbare verdediger, maar dan met een scherp randje. Ron kopt tijdens de training alle corners in de kruising, maar krijgt ze in de wedstrijd maar niet tussen de p***n. Wat hij wel tussen de p***n krijgt is de spits, de keeper of een andere willekeurige speler van de tegenstander. Ron, proficiat!

Vanavond hebben wij de laatste oefenwedstrijd gespeeld voordat we aan de competitie beginnen. Nog voordat de meeste toes...
08/09/2015

Vanavond hebben wij de laatste oefenwedstrijd gespeeld voordat we aan de competitie beginnen. Nog voordat de meeste toeschouwers plaats hadden genomen had Dick de prachtige 0-1 binnen geschoten. De eerste helft kreeg een goed vervolg door een weergaloos doelpunt van Wouter, die een corner er in een keer indraaide. Nog voor rust werd het 0-3 door een goede kopbal van Teun. Na de rust zette het 7de aan en door een beetje geklungel in de verdediging viel de 1-3. Vanuit een vrije trap die in de kruising werd geschoten werd het al snel 2-3. Nog amper bekomen van dat tegendoelpunt lag de volgende er alweer in en was de schade voor het 7de snel hersteld. Na weer een goede fase van ons schoot Teun vanuit een meter of 20 de bal snoeihard in de hoek. Het 7de zette nog goed aan en dit leidde tot wat kansen en jammer genoeg nog tot, weer een prachtig schot in de kruising, de eindstand 4-4. Het was een leuke wedstrijd die we mochten afwerken in de Koel wat voor ons alle speciaal was. Op na zondag de eerste competitie wedstrijd tegen VOS.

Adres

Schoudermantel 52
Bunnik
3981 AH

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer VVV03 t 6de nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen