14/06/2026
Zaterdag avond - Jeugdkamp🏕️ Na een korte nacht met weinig slaap was het tijd voor dag 2! Na een goed verzorgd ontbijt door de keuken stond er een zeskamp op het programma.💪🏼 De kinderen hebben hierbij geprobeerd zo veel mogelijk punten binnen te halen! Rond de lunch stond er een heerlijk broodje knakworst klaar om de maagjes weer te vullen.😋 In de middag was het tijd om lekker te zwemmen, te volleyballen en spelletjes te spelen! Voor een ieder wat wils. Gelukkig viel het weer mee en konden we nog heerlijk naar buiten.☀️ Voor het avond eten stond er friet op het programma. Alle kinderen konden daarnaast nog kiezen voor een heerlijke snack. Het toetje konden we natuurlijk ook niet overslaan. Jolink heeft weer heerlijke ijs smaken aangeboden.🍦 Na het eten was er weinig tijd om uit te buiken want er stond nog een druk programma op de planning. Als eerst begonnen we met een smokkelspel. Het was de taak van de kids om zo veel mogelijk smokkelwaar van punt A naar punt B te brengen. In het bos zaten rovers verstopt en zij deden hun best om deze spullen af te pakken. Na een klein uurtje zat de vermoeidheid wel een beetje in de beentjes en konden ze even wat drinken.🧃 Als afsluiting van de dag was er nog een spannende tocht voorbereid. De boswachter was vermist en het was aan de kinderen om door middel van de verhalen in de tocht het antwoord van de vermissing te achterhalen! Het was een drukke maar gezellige dag, hier en daar wat regen maar we hebben genoten! Op naar de laatste dag…🔥