19/12/2025
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
(W)hoopy! Morgen treden we op in de Nobelaer, Etten-Leur bij het Open Podium. De cursisten en ik zijn er klaar voor! 🤩
Nog geen plannen? Kom kijken, de entree is gratis en het is tussen 16u en 18u🙌