08/09/2020
DE COMPETITIE IS WEER BEGONNEN!! ππ»πͺπ»
Hey hallo! Wij zijn weer terug van weg geweest. Toen we weer begonnen met trainen merkten we dat Corona ons toch flink te pakken had gehad en dat we wel wat minder fit waren dan normaal. Maar dankzij een goede voorbereiding met fanatieke trainingen en oefenwedstrijden werden we weer fitter en fitter. En dit resulteerde in een mooie start van het seizoen, want we hebben namelijk onze eerste competitie-wedstrijd gewonnen met 5-1!!!
Wij hopen dat er nog vele fijne hockeyweekenden mogen komen en zien jullie hopelijk snel langs de kant (op 1,5 meter)! π₯°