V.G. Kwekt Veul

V.G. Kwekt Veul Tijdens carnaval gaan we nie zèike, maar drinken, feesten en Kwèke!

Nog maar 1 week te gaan!🥳Over 1 week zijn we allemaal weer ''EensgezIND''👫 en barst het feest der feesten weer los in on...
07/02/2026

Nog maar 1 week te gaan!🥳

Over 1 week zijn we allemaal weer ''EensgezIND''👫 en barst het feest der feesten weer los in ons mooie Indegat 🍻!

Wij hebben er weer ontiegeluk veul zin in 🤩!

Is jullie outfit er alweer klaar voor en al voorzien van ons skonne embleem van 2026? Mocht je deze nog niet hebben bemachtigd ze zijn dit jaar verkrijgbaar op de volgende verkooppunten🎊:

Van de Moosdijk Speelgoed
Ome Nol
Bruna Boxtel
Dierenspeciaalzaak Boxtel

Wij willen alvast al de verkooppunten en de INDjes die ons embleem hebben aangeschaft hartelijk bedanken 💗!

Tot volgende week allemaal😘!

Met Carnavaleske groet,

V.G. Kwekt Veul🐥

Wij zijn alweer druk INDeweer 🚗!Vandaag gaan we weer de Wammes📰 bezorgen bij verschillende adressen in Indegat !Ook wij ...
31/01/2026

Wij zijn alweer druk INDeweer 🚗!

Vandaag gaan we weer de Wammes📰 bezorgen bij verschillende adressen in Indegat !

Ook wij staan er dit jaar weer in 🤩, veel leesplezier gewenst!

Ennuh, mochten er wat INDjes naar de gaan vanavond, wellicht tot straks en anders tot snel tijdens Carnaval 2026!

Nog maar 2 weekjes te gaan 🥳!

Groetjes van ons! 🐥

Volgende week zaterdag staat de   weer op de planning!Een aantal van ons zullen hier weer aanwezig zijn voor een gezelli...
24/01/2026

Volgende week zaterdag staat de weer op de planning!

Een aantal van ons zullen hier weer aanwezig zijn voor een gezellige en leutige avond 🍻!

Mocht je nog een embleempje willen bemachtigen, we hebben ze bij, dus vraag het ons gerust 😁!

Op naar een mooie avond vol gezelligheid, lachen en EensgezIND zijn meej elkaor🍻!

Groetjes,

V.G. Kwekt Veul 🐥

Wist je dat👀?Ons embleem dit jaar alle kleuren van de   vertegenwoordigd🎨? Zo sieren niet alleen de Carnavalskleuren van...
17/01/2026

Wist je dat👀?

Ons embleem dit jaar alle kleuren van de vertegenwoordigd🎨?

Zo sieren niet alleen de Carnavalskleuren van maar ook: , & 🍵dit jaar ons embleem.

Ons embleem is op meerdere locaties verkrijgbaar in Boxtel: Van de Moosdijk Speelgoed, Ome Nol, Dierenspeciaalzaak Boxtel, Bruna Boxtel

is alweer over een 4 weken dus wees er snel bij en pimp je outfit met een van onze emblemen🪡 !

Met Carnavaleske groet,

V.G. Kwekt Veul 🐥

Ja Ja, nog een verkooppunt🥰!Met trots kunnen wij mededelen dat dit jaar ook de Bruna Boxtel ons embleem wil aanbieden vo...
12/01/2026

Ja Ja, nog een verkooppunt🥰!

Met trots kunnen wij mededelen dat dit jaar ook de Bruna Boxtel ons embleem wil aanbieden voor de verkoop 🤩!

Aangezien al bijna op het punt staat om los te barsten in ons mooie kan ons mooie embleempje toch niet ontbreken op oe pekske?

Vanaf nu dus ook verkrijgbaar bij Bruna Boxtel🎊!

Op naar Carnaval 2026🍻!

Met Carnavaleske groet,

V.G. Kwekt Veul 🐥!

Yes! Het nieuwe jaar is begonnen en daarbij maken wij ook een nieuw verkooppunt van ons embleem bekend: Dierenspeciaalza...
02/01/2026

Yes! Het nieuwe jaar is begonnen en daarbij maken wij ook een nieuw verkooppunt van ons embleem bekend: Dierenspeciaalzaak Boxtel!🤩

Carnaval 2026 staat over een 6 weken alweer op losbarsten 💣en daarbij kan een mooi Embleempje van ons natuurlijk niet ontbreken op oe pekske🪡.

Ook dit jaar zijn wij weer blij dat Dierenspeciaalzaak Boxtel ons embleem in de schappen wil leggen en vanaf vandaag is hij hier dus verkrijgbaar! Ben er snel bij, want Op = echt OP!

Op naar

Met carnavaleske groet,

V.G. Kwekt Veul🐥

Winkelcentrum Oosterhof

Wij wensen ieder INDje 🐥 de beste wensen en een prachtig 2026🎉!Op naar de mooiste tijd van het jaar   🤩
01/01/2026

Wij wensen ieder INDje 🐥 de beste wensen en een prachtig 2026🎉!

Op naar de mooiste tijd van het jaar 🤩

Wij wensen iedereen een hele fijne kerst toe 🎄 en mocht je nog een leuk cadeautje willen voor onder de boom😉:Groetjes va...
20/12/2025

Wij wensen iedereen een hele fijne kerst toe 🎄 en mocht je nog een leuk cadeautje willen voor onder de boom😉:

Groetjes van ons 🐥!

🎊11-11 de start van het Carnavalsseizoen 2026!🎊Heb jij ons nieuwe embleem al voor komende carnaval 2026  ❤️‍🔥EensgezIND ...
11/11/2025

🎊11-11 de start van het Carnavalsseizoen 2026!🎊

Heb jij ons nieuwe embleem al voor komende carnaval 2026 ❤️‍🔥EensgezIND Indegat ❤️‍🔥?

Momenteel verkrijgbaar bij: Van de Moosdijk Speelgoed & Ome Nol

Binnenkort meer informatie over extra verkooppunten 😍!

Wij wensen iedereen een leutig 11-11 toe en een prachtig carnavalsseizoen 🤩!

Lieve groet,
V.G. Kwekt Veul 🐥

Hallooo INDjes!🐥Ook wij zijn weer ontwaakt en kijken met veel enthousiasme uit naar het Carnaval seizoen 2026!🎊Na een ge...
30/10/2025

Hallooo INDjes!🐥

Ook wij zijn weer ontwaakt en kijken met veel enthousiasme uit naar het Carnaval seizoen 2026!🎊

Na een gezellig en goed georganiseerd Waggelwedkamp op 11-10 zijn wij weer bijgekomen 🍻.

Wellicht heb je het op onze IN(D)sta🐥 voorbij zien komen, dat wij onszelf de trotse winnaar van het Waggelwedkamp 2025 mogen noemen! 🎉

Alle clubkes alsnog bedankt voor de goede zorgen en enthousiaste reacties!

Daarnaast staat 11-11 voor de deur en daarmee dus de officiële start van het carnavalsseizoen 2026!🎊

Hierbij willen wij jullie laten weten dat wij over precies ÉÉN WEEK (aankomende donderdag 6-11 om 18:11) ons nieuwe carnaval embleem 2026 bekend gaan maken, ook hierin zal de IND weer zijn verwerkt!

Houd onze socials goed INDe 🐥gaten en misschien kan jij al zo’n mooi 2026 embleem bemachtigen zodat je er 11-11 extra goed opstaat! 🍻

Met lieve groet,
V.G. Kwekt Veul🐥

Wauw🥳,Wat hebben wij een fantastische   gehad met zijn alle!Het mooiste feestje van het jaar is alweer voorbij maar het ...
05/03/2025

Wauw🥳,

Wat hebben wij een fantastische gehad met zijn alle!

Het mooiste feestje van het jaar is alweer voorbij maar het is er zeker een om nooit te vergeten 🎊!

Iedereen weer super bedankt voor de leuke gesprekken en het enthousiasme waarmee we ieder jaar weer verrast worden 🫶!

Ook iedereen bedankt voor de leuke en enthousiaste reacties op ons 2025 embleem INDe Polonaise, deze was op zondag tijdens de carnaval al helemaal uitverkocht.

Volgend jaar komt er zeker weer een nieuwe uit 🥳!

Wij gaan weer even bijkomen en het normale leven weer oppakken.

Bedankt allemaal en tot volgend jaar😘!

Veel liefs,

V.G. Kwekt Veul🐥

Morgen is het eindelijk zover en mogen we doen wat we het liefste doen🍻!  vieren🎉!Ons clubke is dan morgen ook overal te...
27/02/2025

Morgen is het eindelijk zover en mogen we doen wat we het liefste doen🍻!

vieren🎉!

Ons clubke is dan morgen ook overal te vinden: van de kroegen in tot aan de VRIJMIBO Carnaval edition en alsof dat nog niet genoeg is zijn er zelfs een aantal te vinden op het Pleinfeest Kwekpoel 🎊🍻!

Dus mocht je ons embleem nog willen bemachtigen? Vraag het ons gerust, dan gaan we dat regelen🫶!

Wij wensen iedereen een fantastische Carnaval toe en zoals we bij V.G. Kwekt Veul zeggen: Tijdens carnaval gaon we niet zèike, maar Drinke🍻, Feeste🎊en Kwèke🐥!

Groetjes van ons en misschien tot snel 😘!

Adres

Boxtel

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer V.G. Kwekt Veul nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar V.G. Kwekt Veul:

Delen