07/02/2026
Nog maar 1 week te gaan!🥳
Over 1 week zijn we allemaal weer ''EensgezIND''👫 en barst het feest der feesten weer los in ons mooie Indegat 🍻!
Wij hebben er weer ontiegeluk veul zin in 🤩!
Is jullie outfit er alweer klaar voor en al voorzien van ons skonne embleem van 2026? Mocht je deze nog niet hebben bemachtigd ze zijn dit jaar verkrijgbaar op de volgende verkooppunten🎊:
Van de Moosdijk Speelgoed
Ome Nol
Bruna Boxtel
Dierenspeciaalzaak Boxtel
Wij willen alvast al de verkooppunten en de INDjes die ons embleem hebben aangeschaft hartelijk bedanken 💗!
Tot volgende week allemaal😘!
Met Carnavaleske groet,
V.G. Kwekt Veul🐥