30/03/2014
Dit weekend heeft de Amsterdamse afdeling de 78 km naar Oosterhuis/Edam op zaterdag en Amsterdam-Laren-Amsterdam van 71 km gedaan. Wat een prachtig trainingsweer...helaas nog geen jonge eendjes gezien. Het is ook nog pas maart!
The only way is UP! is het Alpe d' HuZes team onder aanvoering van teamcaptain Cees-Wim Verkerk. Alp Zij was de vrouw van Cees-Wim Verkerk en de mamma van Elias.
Borger
Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer The only way is UP nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.