The only way is UP

The only way is UP The only way is UP! is het Alpe d' HuZes team onder aanvoering van teamcaptain Cees-Wim Verkerk. Alp Zij was de vrouw van Cees-Wim Verkerk en de mamma van Elias.

Op 21 juni 2013 overleed Jolanda Broeze aan kanker, 40 jaar jong. Na het overlijden van Jolanda stond voor Cees-Wim en Elias 1 ding vast: Er moet en zal ook iets moois voortkomen uit deze misère! Het idee ontstond om mee te doen aan Alpe d'HuZes. Binnen no time had hij een team gevormd, bestaande uit 5 vrienden, een neef en een oom van Cees-Wim. Dit team kreeg de naam THE ONLY WAY IS UP! De teamle

den zijn:
1. Cees-Wim Verkerk, teamcaptain, woont in Hardenberg;
2. Ulco Smits, vriend en zelf kanker overwonnen, woont in Zuidhorn;
3. Alwin Stege, vriend, woont in Amsterdam;
4. Marnix Ritmeester, vriend, woont in Amsterdam;
5. Kees-Jan van Henten, vriend, woont in Hilversum;
6. André Kruithof, vriend, woont in Rheeze bij Hardenberg;
7. Henk Regelink, neef, woont in Wilnis;
8. Gert Grooteboer, oom en manager van deze FB-pagina, woont in Borger. Helpt U mee om kanker de wereld uit te krijgen? Op 5 juni 2014 doet het team THE ONLY WAY IS UP! mee aan Alpe d HuZes. Help mee om kanker onder de knie te krijgen en steun onze actie(s). De team- en persoonlijke actiepagina's kun je vinden via deze link:

http://tyurl.org/7ffaY1

30/03/2014

Dit weekend heeft de Amsterdamse afdeling de 78 km naar Oosterhuis/Edam op zaterdag en Amsterdam-Laren-Amsterdam van 71 km gedaan. Wat een prachtig trainingsweer...helaas nog geen jonge eendjes gezien. Het is ook nog pas maart!

En er is ook gefiets in Noord-Holland! Mooie rit vanuit Amsterdam via Driemond naar Abcoude en polder de Waver naar Oude...
18/03/2014

En er is ook gefiets in Noord-Holland! Mooie rit vanuit Amsterdam via Driemond naar Abcoude en polder de Waver naar Ouderkerk a/d Amstel en vice versa. Voor mij, Cees-Wim Verkerk, was het een tocht door mijn jeugd, maar ook een goeie trainingstocht voor ons alle vier!

Wij trainen hard, maar halen ons doel alleen maar als u ons steunt!!!

Zomaar een paar fotootjes van De Ronde van Drenthe. Wim en ik hebben de VAM berg bedwongen, de enige echte Drentse berg....
16/03/2014

Zomaar een paar fotootjes van De Ronde van Drenthe. Wim en ik hebben de VAM berg bedwongen, de enige echte Drentse berg. Perfect georganiseerde toerversie met start bij De Tamboer in Hoogeveen en met de "sfeerademing" van het profgebeuren van wielerdames en wielerheren. Gezellig en sportief. Weer een stap in de trainingsopbouw. En op de Fantomalt ga ik als een speer Theo Sieling. En geen spatje regen gezien. Mooie tocht over mooie weggetjes in Zuidwest Drenthe. Gert Grooteboer samen met Wim Grooteboer

Afgelopen zondagochtend 9 maart onder uitzonderlijk zonnige weersomstandigheden (weer een record) mooie rit gemaakt van ...
12/03/2014

Afgelopen zondagochtend 9 maart onder uitzonderlijk zonnige weersomstandigheden (weer een record) mooie rit gemaakt van 68,5 km. Gestart met temperatuurtje van 9° en geëindigd met 17° in 2,5 uur tijd. Eerst in noordelijke richting met omloopjes over de "puistjes" Lemenweg, Stobbenweg in Drouwen en Spekstoep in Gieten en via Zuidlaren/Schipborg weer terug tegen de wind in als weerstandstraining. Foto bij ons in de straat gemaakt door Henny . Vanavond intervaltraining gedaan van 30 km. En zaterdag wacht mij samen met Wim de Ronde van Drenthe toerversie 120 km met hopelijk de VAM-berg. We liggen aardig op schema en het gaat ook best goed. Afgelopen zondag was

01/03/2014

Teamleden Cees-Wim Verkerk en Gert Grooteboer hebben zaterdag 1 maart 2014 samen met Wim Grooteboer en Paulien den Hartigh de Koude Spierentocht vanuit Rolde gefietst. Eerst even nat en koud, maar uiteindelijk een prachtige tocht langs de flanken van De Hondsrug. De eerst koude spieren zijn uiteindelijk ook lekker warm geworden. Bijna 90 km op het trainingsklokje kunnen bijschrijven.

Bij de verzorging in de kantine van WKE in Emmen koffie met appelgebak met slagroom gehad. Jammer dat de appeltaart van binnen nog niet helemaal dooi was maar dat mocht de pret niet deren. De sfeer in de kantine was goed, de koffiedames vriendelijk en nog even kunnen genieten van muziek van het "Jannes" genre😃. Hijzelf was jammer genoeg niet aanwezig. We liggen op schema met de trainingen.

En jawel weer een milestone bereikt. Inclusief de diverse 'toezeggingen' staat de teller nu op 6500 euro.
28/02/2014

En jawel weer een milestone bereikt. Inclusief de diverse 'toezeggingen' staat de teller nu op 6500 euro.

25/02/2014

Yes, vanavond hebben we de 5000,- euro bereikt. Bedankt allemaal!

13/02/2014

Vanavond zitten brainstormen met Henri Grendelman, over het opzetten van een aantal sponsoracties.
Wordt vervolgd...

Hier heb ik dus weer zin. Weer lekker groen in het voorjaar en hulp van zoon Wim bij de trainingsarbeid. Ik kan bijna ni...
11/02/2014

Hier heb ik dus weer zin. Weer lekker groen in het voorjaar en hulp van zoon Wim bij de trainingsarbeid. Ik kan bijna niet wachten tot het zover is. Ondertussen de stand op mijn actiepagina € 950,00. 36% gerealiseerd. Er moet dus nog wat meer bij. Actiepagina Gert: http://tyurl.org/6tdQ5L

05/02/2014

Gisteravond weer ff op de spinfiets de berg op gereden

gelukkig vrijdag en zondag weer echt op de fiets.
Volgende week zondag om 9.00 met Cees Wim weer een rondje trappen in Zuidhorn. als er meer gegadigden zijn laat maar horen.

Samen trainen en wellicht......
04/02/2014

Samen trainen en wellicht......

Adres

Borger

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer The only way is UP nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen