22/02/2026
Komende zaterdag, 28 februari, worden de padelbanen officieel geopend! We weten dat jullie ze al een tijdje goed gebruiken, maar we willen toch even een momentje stilstaan bij onze padelbaan drie en vier!
Om 15:00 speelt de wethouder samen met de voorzitter een game padel, daarna kunnen de leden (en niet leden!) het overnemen voor een gezellige toss middag.
Mocht je nog toch liever tennissen, kan je je ook melden voor de tennisclinic. Wil je hier meer over weten kan je contact opnemen met Yens Leenstra via [email protected]!
Hopelijk zien we je dan!