01/06/2026
Loerbeek 2026! Na de wedstrijd in Oud-gastel hebben we weer een aantal drukke weken in de werkplaats gehad.
Afgelopen zaterdag zijn we met beide trekkers afgereisd naar Loerbeek. Met de GSX kwam de balans er niet in, waardoor we de run afgebroken hebben. Voor de wedstrijd in Stroe de strategie maar eens flink wijzigen.
De GSIX mocht wat eerder van start. Spannend hoe het deze keer weer zou gaan verlopen. Na een goede start kwam de trekker rond de 82 meter tot stilstand, 2 nozzles waren los gekomen waardoor de temperaturen opliepen en de ECU de trekker weer even stil gezet heeft.
Verder zijn we blij dat de aanpassingen hun werk gedaan hebben en dat we zo weer een stapje in de goede richting komen. Komende weken gaan we alles klaarmaken voor de wedstrijd in Stroe waar we met de X zullen aanhaken.
Bijgevoegd nog de beelden met mooie toelichting van commentator Hidde Stuut