23/05/2019
Supergoed initiatief!
AUTISME | Vind u of uw kind het ook zo vervelend om te winkelen waneer de muziek aan staat en of er fel licht brand in de winkel?!
Dan geven wij jullie de kans om relaxed te kunnen winkelen met de lampen gedimd en zonder muziek!
Graag horen wij van u of dat u daar intresse in heeft?!
Bij genoeg aanmeldingen gaan we een avond organiseren!
En bij een geslaagde avond willen we dit dus vaker gaan doen om meer mensen deze kans te bieden!
Mocht u hieronder niet willen reageren mag u het ook in de winkel aangeven en of een privé berichtje sturen!