03/12/2021
The end.. dat klinkt wel heel heftig! Maar het voelt voor nu wel even zo. De meeste klanten weten het al maar voor wie het nog niet wist: Ik ga stoppen met het geven van trainingen voor mijn bedrijf
M-DJOY! Hoewel ik nog steeds veel plezier heb in het geven van trainingen en het contact met alle leuke klanten die ik heb, voelt het voor mij even heel goed om een tijdje rust te nemen en lekker in mezelf te investeren! Het is voor mij een hele pittige periode geweest en dat combineren met het ondernemen valt niet altijd mee. Dus voor nu voelt het goed om het stukje ondernemen even te laten en de vrijheid te hebben om te doen wat rust geeft. Ik ben bezig met twee enthousiaste mensen om het pand en mijn trainingen over te nemen en grote kans dat dit gaat lukken. Iedereen kan dan dus gewoon lekker door blijven trainen. Zodra dit definitief is laat ik het jullie weten! 18 december zal in elk geval mijn laatste werkdag zijn! Ik wil iedereen die is komen trainen in alle jaren heel erg bedanken voor jullie inzet, openheid, sportiviteit en het vele lachen wat we naast het harde werken met elkaar gedaan hebben!β€οΈ Voor nu is het even klaar, maar wie weet wat de toekomst allemaal brengt. Vind je het leuk om wat uitgebreider te weten hoe ik tot deze keuze gekomen ben en wat ik in de toekomst ga doen? Volg me dan even op mijn privΓ© account Sommigen van jullie zal ik de komende 2 weken nog zien en anders wie weet in de toekomst! π