03/06/2019
Een “einde” aan Bavel Zeven is afgelopen weekend helaas een feit geworden. Afgelopen zaterdag hebben we onze laatste officiële Bavel 7 gebeurtenis mogen beleven. Een knallend eindfeest met facebook legende en inmiddels één van de meest gewilde DJ’s brak samen met ons De Tussenpauz af, DJ-Jantje zorgde voor een memorabele avond.
Een aantal spelers hangen definitief de voetbalschoenen aan de wilgen en zullen het Bavel 7 tenue niet meer dragen, Jorg de Jong, Daan van Dongen, Jens JHunze, Niels Poppelaars, Niels Plasman, Brian van den Maagdenberg, Bjorn Nous, Ranil Beekers & Corné van Dijk. Zij zullen geen wedstrijden meer spelen maar zo nu en dan een potje mee ballen op de training want helemaal stoppen doen we niet allemaal.
Wellicht hebben jullie het al gehoord maar we gaan fuseren met Bavel 9 omdat zij net ons vrijwel elke zaterdag met spelersproblemen zitten. Daarom bundelen we nu onze krachten en zullen we volgend jaar in de 4e klasse een nieuwe start maken onder een nieuwe naam.
De slogan Bavel 7 ben je niet voor even maar voor heel je leven zal altijd in ere worden gehouden en wat bovengenoemde spelers al aangaven voelt dit niet als afscheid omdat de uitjes, weekendjes weg, vrienden van zeven dag, etc blijven bestaan en we deze spelers regelmatig langs de zijlijn zullen zien als wij met Bavel 9 gaan strijden voor nieuwe mooie gebeurtenissen.
René Vosselmans & Roy de Kort, namens de gehele spelersgroep bedankt dat jullie ervoor zorgde dat dit zooitje ongeregeld met name het laatste seizoen überhaupt nog met elkaar kon voetballen, zonder jullie hadden we dit jaar niet eens af kunnen maken. Ook willen wij via deze manier, alle gastspelers die ons uit de brand hebben geholpen bedanken, de trouwe supporters bedanken die ondanks onze wanprestaties dit seizoen bleven komen, onze sponsoren, onze ouders, onze vrouwen, onze kinders, onze huisdieren etc. etc.
Dat was het dan, we stoppen ermee, na 3 behaalde kampioenschappen, een promotie via de nacompetitie en talloze behaalde prijzen buiten de reguliere competitie om kunnen we gerust zeggen, “We waren een goed stel”. Maarrr net als ons NAC geld, De wereld zal me niet vergaan zolang de liefde blijft bestaan, en de liefde in dit geval is onze hechte vriendschap die altijd voort zal duren daar zijn wij van overtuigd.
Hierbij nog een kort afscheidsfilmpje gemaakt door Rik Reinieren wat goed weergeeft wat voor elftal we waren, bedankt !
Gegroet, La Familia Bavel 7 !
Bavel 7 Turn the lights out