17/03/2026
Zaterdag aanstaande cross country Basse!
ZATERDAG IS HET ZOVER!
De laatste week is ingegaan. Met onze groep enthousiaste vrijwilligers zijn we volop bezig met de voorbereidingen. Komende dagen wordt de feesttent ingericht en vrijdag leggen we de laatste hand aan het parcours en de obstakels.
Alles staat in het teken van een mooie dag op de Basse.
De weersvoorspellingen zijn gunstig: droog, rond de 12 graden en een zonnetje. Dat belooft wat.
De inschrijvingen zitten bijna vol we hebben nog 22 tickets, dus wil je nog meedoen, dit is je laatste kans.
👉 Inschrijven:
https://app.motoinside.app/event/7545
Ook voor bezoekers wordt het de moeite waard om langs te komen. Vanuit de feesttent heb je goed zicht op het parcours en beleef je de actie van dichtbij.
Parkeren en entree zijn gratis.
Na afloop gaat het door met de afterparty in de feesttent.
Vanaf 17:00 uur Marco Nijboer, daarna KieQus en DJ WTFX.
Zien we je zaterdag op de Basse?