12/06/2026
Vandaag startte mijn eerste Recover & Rise groep. 🤍🥳
En terwijl ik vanochtend alles aan het klaarzetten was, dacht ik ineens:
Hier heb ik maanden aan gewerkt.🥹
Aan het programma.
Aan de oefeningen.
Aan de opbouw.
Maar het mooiste?
Dat vijf mama’s vandaag besloten om tijd in zichzelf te investeren.
Niet om zo snel mogelijk “terug” te zijn.
Maar om een sterke basis op te bouwen.
En daar geloof ik misschien nog wel het meest in.
Want een sterk lichaam bouw je niet door steeds harder te trainen.
Je bouwt het door eerst goed te herstellen. 🤍🫶🏻💪🏻
&rise