30/10/2024
Vandaag was het weer een prachtige dag in het Bergerbos, om te wandelen en te coachen. En, goed nieuws, deze herfst heb ik nog één extra plek voor een oefencoachee. Wees er snel bij…
In het kader van de post-hbo opleiding tot wandelcoach (Nobco geaccrediteerd) heb ik één extra plek voor een nieuwe oefencoachee. Ken je iemand die rondloopt met een vraag op het gebied van loopbaan, stress en onzekerheid, persoonlijke ontwikkeling of zingeving? En die zich hierbij wil laten coachen? Of heb je zelf interesse? Lees dan verder.
Coaching in de natuur heeft heel veel voordelen. Mijn coachees zeggen het zelf: het praat een stuk makkelijker, de natuur levert mooie inzichten, ze komen tot de kern, waarna zij concrete stappen zetten. Stappen richting hun gewenste doelen. Die doelen zijn divers en variëren van een betere balans tussen werk en gezin tot een werkrichting vinden die ècht bij hen past.
De coaching vindt altijd buiten plaats. Ongedwongen, wandelend in het bos en de duinen, in de regio Bergen (NH). De natuur doet goed. Je kunt beter spanningen loslaten. Tegelijkertijd verhoogt het je energie en creativiteit. Jij komt in beweging en daarmee je geest ook. En dat is weer goed voor je mentale welzijn. Ervaar het zelf. In een traject van 5 wandelingen van 90 minuten kijken we hoe jij je gewenste doel kunt bereiken.
De data stemmen we uiteraard onderling af, maar zullen liggen in de periode november t/m december 2024. En dat kost…helemaal niets. Nou ja, behalve tijd en de bereidheid om aan je doel(en) te werken. Ook zal ik je na iedere wandeling vragen om schriftelijke feedback, zodat ik zelf verder kan groeien in mijn rol als wandelcoach. Klinkt goed, toch?
Weet je iemand die dit zou willen? Of heb je zelf misschien interesse? Stuur me even een persoonlijk berichtje, dan neem ik contact op. Delen wordt op prijs gesteld.