24/05/2015
Vandaag de Mini Copa in het Olympisch Stadion met een gelegenheidsteam uit de E1 en E2 met coaches Sauro en Hans. Dit panna-toernooi met 6 tegen 6 werd gespeeld naast het gewone Copa toernooi, dus in de pauze nog even Ajax U19 kijken.
De eerste wedstrijd werd met 2-1 gewonnen, gevolgd door 4-1 en 3-1. Eerste uit de poule en door naar de kruisfinales.
Deze werd gewonnen met 3-2 na een golden goal.
Dan de finale. Dit team bleek wat oudere spelers te hebben (hun poule was niet doorgegaan en waren herverdeeld) en dit was een tandje te zwaar en met een reus op keep werd dit 1-4.
Een mooie tweede plaats en na de prijsuitreiking werd Julian nog uitgeroepen tot beste keeper van deze toernooidag! Proficiat.