13/02/2016
Om vijf uur gaat het beginnen, de Heren 2 gaat vlammen in de trits! 2x winnen = kampioen! Natuurlijk hebben we de hulp van onze fans hard nodig, en om te zorgen voor een goeie sfeer in de trits, heeft Olivier van der Wiele, coach van beroep, alvast een paar spreekkoren bedacht. Natuurlijk is jullie inbreng ook welkom!
Onze suggesties:
- Coach kan ik een biertje halen ja of nee? Of mis ik dan de zaalfinale ja of nee?
- Er staat 12 man op het veld, ja ja 12 man op het veld (Melodie: er staat een paard in de gang)
- Scheidsrechter, je keuze is oke! (Melodie: zie video)
- Dit is ons veld, ons veld, ons veld (Melodie: is er niet echt, maar zie video)
- Geef gul... aan het KWF, geef gul... aan het KWF (Melodie: het is stil aan de overkant)
- We hadden ook uw bedrijf kunnen scanderen (Melodie: paard in de gang)
- Er komt een doelpunt aan, ja ja een doelpunt aan, eentje voor Baarn (Melodie: paard in de gang)
- Baarn is, Baarn is, best oké (We will rock you)
- We hebben al 2 keepers maar Vermeer mag er ook bij (Melodie: niet bekend, maar we willen de naam Vermeer horen, in positieve zin!)
Wij hebben er zin in, tot straks!