Tijdens het winterseizoen wordt er in de Trits in Baarn een recreatieve dubbel-tennis-competitie gehouden voor mannen en vrouwen. Iedere woensdagmorgen worden er in principe wedstrijden gespeeld m.u.v. Er wordt twaalf keer voor de kerst en twaalf keer in het nieuwe jaar gespeeld. Het tennisseizoen loopt van september tot april in het nieuwe jaar. Hiervoor kan je in totaal 24 keer spelen. Ieder beg
innend, maar ook gevorderd tennisser is welkom. Ook een afsluitende lunch is hierbij inbegrepen. De twaalfde en laatste keer van iedere periode wordt er meestal een onderling toernooi gehouden, maar er kan ook gekozen worden voor een laatste competitiedag. Na het toernooi vindt de prijsuitreiking plaats van de competitie en is er nog een gezellig samenzijn. In deze competitie worden alleen dubbels gespeeld, je kan echter wèl individueel opgeven. Je speelt namelijk niet met een vaste partner, maar steeds met iemand anders van je eigen poule. Dit levert vaak leuke en verrassende wedstrijden op! Hoe laat moet je spelen? Dat is van 9.00 uur tot 10.00 uur voor de A-poule en van 10.00 uur tot 11.00 uur voor de B-poule. Het seizoen 2012-2013 wordt er een nieuwe poule opgestart en kan er ook van 11 tot 12 uur gespeeld worden. Dit wordt de C-poule en is geschikt voor beginners. Mensen die nog niet direct geplaatst kunnen worden, kunnen terecht in de invallerspoule. Vaste spelers kunnen de invallers benaderen als zij één of meerdere keren verhinderd zijn. Invallers betalen € 3,- per invalbeurt aan de organisatie. Voor meer informatie en aanmelding: Rikie van der Werf, tel. 035-5431844