30/09/2024
DIT DOET PIJN!
Lieve leden van Gym Reflexx,
De kogel is door de kerk! NA 10 JAAR GAAN WIJ SLUITEN😩
HET PAND IS VERKOCHT!
Zoals jullie weten staat het pand al een lange tijd te koop, dit gezien het feit dat wij geen medewerking krijgen van de Gemeente Arnhem!
Echter worden wij gedwongen om de deuren te sluiten.
Na vele beloftes van de gemeente Arnhem om mee te denken naar een nieuwe geschikte lokatie, laten zij niets meer van zich horen.
Wij hebben zelf diverse locaties bekeken, bezocht in de buurt van Presikhaaf, helaas (nog) niets kunnen vinden wat voor ons geschikt is.
Dit heeft te maken met of een te hoge huur prijs of een te dure koopprijs.
18 oktober zal de aller laatste training zijn en voor 30 oktober zal het pand leeggehaald worden.
Wij danken alle leden die bij ons hebben getraind en hebben gesteund!
Wij waren een laag drempelig kickboksgym waar iedereen zich thuis voelde en zichzelf kon zijn!
Gym Reflexx hopen dat jullie een nieuwe gym vinden waar je net zo veel fun kan hebben als bij ons.
Wij hebben geen concurrenten, maar collega sportschoolhouders!
Speciaal voor onze leden zullen wij een mega uitverkoop dag organiseren, waarbij jullie eerste keus hebben om voor een vriendenprijs de merchandise kunnen kopen. Hier wordt nog een later bericht van gemaakt.
Mochten er vragen zijn neem dan gerust contact op via onze bekende mailadres.
Met sportieve groet,
Team Gym Reflexx