14/06/2026
Gisteren was dag 2 van de Stofwisseltour .
Het was een mooie lange dag, de teller stopte exact op 210 km.
Onwijs dankbaar dat ik dit heb kunnen doen en ook dat het de hele dag droog was.
Door de harder wind wat een zware uitgave, maar gelukkig was ik de eerst 150 km in zeer goed gezelschap.
Dank jullie Sander van den Brink en Menno en Femke bedankt voor de gezelligheid en de uren samen trappen.
Na 150 km moest ik alleen doen, omdat de andere klaar waren.
Het laatste lusje nog even flink door moeten trappen