23/02/2026
๐๐๐น๐ฒ๐ฒ๐ ๐พ๐๐ผ๐๐ฒ ๐๐ฎ๐ป ๐ฑ๐ฒ ๐๐ฒ๐ฒ๐ธ
Laatst hoorde ik tijdens een check-in een vrouwelijke atleet deze opmerking maken. Dat bracht me meteen terug naar het moment dat we net samen begonnen.
Deze atleet vertelde mij, nadat ik haar eerste schema had gemaakt, dat ze liever geen kuiten trainde omdat ze al zo groot zijn. Na het zien van de eerste check-infotoโs heb ik direct alle kuiten oefeningen uit haar schema gehaald. Lesson learned.
Dus ja, wat was haar tip?
Heb geluk met je genen en je zult grote kuiten hebben.
PS: Natuurlijk kun je ze wel groter trainen